آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

نظرات (8)

هدی
15 اردیبهشت 92 21:37
عزیزم . چه عکسای دلبرانه ای


زندایی جون لطف داری
بابا علی
18 اردیبهشت 92 23:52
دختر که نیست
شیطونه فاجعه است


ههههههههههههه مرسی بابایی
خاله مهلا
22 اردیبهشت 92 8:02
فدای اون قیافه ات
عاشقتممممممممممم
آدم دلش میخواد درسته قورتش بده



مرسی مهلا جونم.به با نمکی پسر شما که نمیرسه
مامان آروین(مریم)
25 اردیبهشت 92 10:17
سلام عزیزم
امروز با وب شما آشنا شدم و حس ششم بهم میگه که شما هم مثل من کرمانی هستین ........ ماشاالله دختر ناز و خوشگلی دارین ......
2.5 ساعت وقت گذاشتم و تک تک پستاتون رو خوندم .....
من هم مامان پسربچه خیلی شیطون به نام آروین هستم که متولد 12 آذر 90 است .....
آدرس وبم رو براتون گذاشتم اگه دوست داشتین بهم خبر بدین تا با هم دوست بشیم ........


مرسی عزیزم. واقعا ممنونم که برای وبلاگ دخملی من وقت گذاشتین. منم دوست دارم بیشتر با هم آشنا بشیم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 اردیبهشت 92 13:41
چه جیگریییییییییییییییییی


مرسی خاله جون
فاطمه (مامان آیلین)
29 اردیبهشت 92 12:45
چه عکسای خوشگلی آیسا جون راستی کفشات خیلی کوچولوئه هاااا چه جوری اندازت شده .


مرسی خاله جون، ههههه باورت نمیشه خاله من چقدر عاشق کفش هستم. اصلا سایز و مدلش برام مهم نیست فقط کافیه کفش باشه
بي هنر
29 اردیبهشت 92 15:46
لب و دهنشو نگاه كن!
خداااااااااااا جون چقد خوشگله.
چشم حسود كور.


خجالتم ندین. چشاتون قشنگ میبینه. ممنونم
مامی سمیرا
7 خرداد 92 23:48
خوردنی...



ممنونم سمیرا جونم