آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

این روزهای آیسا خانم

1391/9/12 10:59
نویسنده : مامانی
392 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم برات میخوام از این روزها بنویسم که متاسفانه دوست ندارم دیگه تکرار بشن.

توی این روزهای سرد پاییزی ، یک سرماخوردگی خیلی بد گریبان خانواده سه نفریمون رو گرفته.

و خیلی ناراحتم که شما فسقلی برای اولین بار ، چنین سرماخوردگی رو تجربه کردی. اولاش چون بعد از زدن واکسن یکسالگیت بود فکر کردیم از علائم واکسن باشه اما با شدید شدن بیماریت ، وقتی به دکتر مراجعه کردیم بهمون گفت که یکمی دیر آوردین، گوشهای دختر نازتون عفونت کرده!!!!

وااااای که خدا میدونه اون لحظه توی مطب چه حالی شدم وقتی دکتر داشت اینجوری حرف میزد. کل دنیا داشت دور سرم میچرخید. آخه دختر نازم مریض بود و ما دیر به دادش رسیدیم!!!

من و بابایی خیلی به خودمون بد گفتیم که چرا اشتباه کردیم و تو رو دیر به دکتر بردیم. اما شکر خدا بازهم جای جبران بود. با شروع انتی بیوتیک رو به بهبود بودی.

الان هم به امید خدا بهتر از روزهای قبل هستی و به مرور زمان هرچی بهتر بشی. برات دعا میکنم فرشته ی معصوم مامان که زود خوب بشی و امیدوارم دیگه هیچ وقت تن نازت نیازمند طبیب نباشه. آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ژاله مامان آیدا
12 آذر 91 15:03
عزیزم ایشااله زود زود خوب شی بابای آیدا هم سرما خورده بود ولی خداروشکر ما ازش نگرفتیم. آیسا جونم هم میدونم که زودی خوب میشه


خدا رو شکر که آیدا جون سالمه. انشاالله همیشه سالم باشین
مامان آیدین
14 آذر 91 2:02
آخی عزیزم ایشالا زود زود خوب بشین میدونم عزیزم وقتی بچه مریض بشه آدم دردای خودش یادش میره ایشالا همیشه سالم باشین


خیلی ممنونم. اره خداییش مریضی این فسقلی ها به کل ادم رو زمین گیر میکنه. خدا خودش لباس عافیت به تن همه ی بیماران بکنه
فاطمه
14 آذر 91 5:25
ایشالا زودتر خوب میشه مامان مهربون


ممنونم عزیزم. از دعای خیر شما
مامان باران
16 آذر 91 2:24
آخی عزیزم ایشالا زودتر خوب میشه دخترمون
مامان آیسا جونی دختر کوچولوم تو یه مسابقه شرکت کرده خوشحال میشم اگه بهش رای بدید.
تو وبش هست


چشم حتما باران جون. اما متاسفانه من آدرس وب دختر خوشکلت رو ندارم. اگه میشه لطف کن بهم آدرسش رو بده
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 آذر 91 9:35
انشالله که تا الان خوب خوب شده باشی. عزیز دلم.


مرسی سعیده جون آره شکر خدا بهتر شده
مامان ساینا
21 آذر 91 22:49
بلا دور باشه عزیزم. خانومی رمزو برات تگراف کردم.


مرسی از لطفت
خاله مهلا
23 آذر 91 10:45
آخی عزیزم ایشالا دیگه هیچ وقت این قرتی خانوم خوشگل ما مریض نشه
ناراحت شدم خیلی خدا رو شکر حتما تا الان خوب شده گلکم


مرسی مهلا جون ، خداییش خیلی اذیت شدیم تا آیسا گلی خوب شد
آراد
23 آذر 91 10:47
آیلین
27 آذر 91 15:28
خیلی دوستتتتتتتتتت دارممممممممممممم


مرسی آیلین خانمی. منم دوستت دارم