آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

ماجراهای نیست گفتن های آیسا خانم

1392/1/28 11:05
نویسنده : مامانی
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی ناز و خوردنی.

عزیز دلم این روزها خیلی با نمک شدی. کارهات و حرفات خیلی زیاد شدن و با بودن تو گذر زمان رو حس نمیکنیم.

وقتی صبح از خواب بیدار میشی . سلام میکنی و با لبخند صبحت رو شروع میکنی. از همون سر صبح شروع میکنی به یاد کردن از تک تک افراد خانواده و اسباب بازیها و خوراکی ها.

میگی: " آقا جون نیست * عزیز نیست * خاله نیست* دایی نیست‌* امیر نیست * بابایی نیست * عمو نیست* بابا جون نیست * مامان جون نیست * بستی (بستنی) نیست * په په نیست‌* خِسی (خرسی) نیست و ....

خلاصه از همه کس و همه چیز یاد میکنی و با یک لحن کودکانه میگی نیست. قربون اون حرف زدنت برم من.

وقتی چیزی رو تو دستت داری و دوست نداری به کسی بدی پشت سر هم میگی " ماله منه" با یک ریتم و اهنگ خاص که نمیتونیم جلوی خندمون رو بگیریم.

بعد از خوردن صبحانه جلوی تی وی میایستی تا برنامه کودک ببینی و باهاشون حرف بزنی. بعدشم دست من رو میگیری میبری توی اتاق خودت و میگی " بازی" یعنی بشینیم با هم بازی کنیم.

گاهی اوقات با هم خاله بازی میکنیم. غذا میپزی میدی من بخورم. بهم میگی " جایی بخور =چایی بخور" ، عروسکهات رو یکی یکی میخوابونی و براشون لالایی میخونی.

هنوزم عاشق کفشهاتی. یکی از کارهای مورد علاقت پوشیدن کفش هستش توی هر سایز و اندازه ای.

یکی از کفشهای خودت یا من و یا حتی بابایی رو انتخاب میکنی و میپوشی و توی خونه شروع به راه رفتن میکنی و از راه رفتن باهاشون لذت میبری.

عاشق بدو بدو کردن و شیطونی کردن توی محیط باز هستی. توی این چنذباری که هوا خوب بودش و بردیمت پارک از همه چیز و همه جا تجربه کسب کردی. روی شنها ، روی خاک ، روی کفپوش خیابون، روی اسفالت ، روی چمن و حتی روی جدول هم راه رفتی که بیبینی چه حسی داره.

خیلی اهل تنوع هستی ، دلت میخواد همه چیز رو تجربه کنی و برای خودت مستقل هم باشی.

حرف زدنت و رفتارهات هر روز دارن کاملتر میشن و ما هم بخاطر داشتن چنین نعمتی خدا رو سپاس میگیم. به امید روزهای بهتر و شیرین تر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدی
29 فروردین 92 23:55
شیطون شدی ها...


آره زندایی من شیطون بودم حالا شیطون تر شدم
آیلین
31 فروردین 92 23:49
سلام خانم خوشگل.خیلی خانم شدی.خدا حفظت کنه.


اره حسابی ناقلا شده برای خودش
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 اردیبهشت 92 10:21
قربون شیرین زبونیهات خاله جونم. قربون دل مهربونت که همه رو یاد میکنی.


مرسی خاله سعیده جونم
پریا
7 اردیبهشت 92 16:36
راستی دختر تون تاریخ تولد دقیقش چنده ؟


پسر من سوم اسفند 1388 می باشد



میتونید از روی ماههای درج شده بالای صفحه وبلاک حساب کنید دوست خوبم.آیسا جون متولد 29 ابان ماه 1390 هستش.در ضمن ادرس وبلاگتون درست نوشته نشده.خوشحال میشم به وبلاگتون سر بزنم