آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

دومین یلدای شیرین ما

1391/9/30 11:12
نویسنده : مامانی
343 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا شب بزم و سرور است
شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جوراست

دختر گلم امسال دومین شب یلدایی هست که ما با هم جشن میگیرم. پارسال شما یک فینگیلیه یکماه بودی و امسال یک فسقلیه یکسال و یکماهه.

شب یلدا بلندترین شب سال هستش و ما آریایی ها به رسم یادبود این شب رو دور هم جشن میگیریم و خوش میگذرونیم.

البته هر سال این شب یک اتفاق خوب دیگه رو هم جشن میگیریم و اونم تولد خاله سحر هستش. تک خاله عزیزو دوست داشتنیت.

"خاله سحر تولدت خیلی خیلی مبارک"

خلاصه این شب به یادماندنی با خوراکیهای خوشمزش لذت بخش تر هم میشه. هندونه و انار و آجیل و صد البته گرفتن فال حافظ و ...

پارسال با لباس هندونه ایت ازت عکس یادگاری گرفتم که شما لالا بودی ولی امسال دیگه خانم شدی و ازت بازم میخوام عکس یادگاری بگیرم هندونه ی شب یلدای من.

 اینم از عکسهای پارسالت :

 

و اینم چندتا عکس از امسالت!!!

اولش با هندونه کلی بازی کردی و بعدشم تصمیم گرفتی دلی از عزا دربیاری ؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فائزه مامان آیلین
30 آذر 91 13:13
سلام عسل من.شب یلدای خوبی داشته باشی


مرسی و همچنین شما
خاله مهلا
4 دی 91 19:50
یلدات مبارک عزیزدلم
پس عکسش کو مامانی؟؟؟


خاله مهلا بدو بیا که عکس گذاشتم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 دی 91 9:31
وای وای چه هندونه خوشمزه ای. الان دیگه خانمی شدی واسه خودت عسلم.


آره خاله جون الان دیگه حسابی برای خودم شیطون بلا شدم
دایی عباس
14 دی 91 0:27
هندونه خودم خیلی دوست دارم


مرسی از لطفت
مامان فتانه
16 دی 91 10:33
سلام چه دخترنانازی یلداتون باتاخیرمبارک اونجایی که دخملتون لباس شبیه هندونه پوشیده خیلی نانازشده اگه دوست داشتین به وبلاگ ایلین جون ماهم سربزنیدتاباهم دوستشیم
خاله سحر
16 دی 91 13:02
مرسی مامانی.این دومین ساله که دوتا فسقلی تو جشن تولدم هستن.عااااااااااااااشقشوووووووووووووووونم.مرسی که هستین


قربونت برم آبجی گلم. بازم میگم تولدت مبارک
فاطمه (مامان آیلین)
18 دی 91 11:00
سلام آیسا خانم هندونه ای ..چه خوشگل شدی با اون لباس خوشگلت ..خاله جون اینجوری که تو با این هندونه رفتار میکنی فکر نکنم چیزی واسه مامان اینا مونده باشه که بخورن


هههه آخه خاله جون من عاشق هندونم. واااااااااااای دهنم آب افتاد