آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

14 ماهگیت مبارک دختر ماهم

1391/10/29 7:54
نویسنده : مامانی
360 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم، فرشته ی مامانی بزرگتر شدنت رو بهت تبریک میگم.

ماهها از پس هم میگذرن و شما هر روز داری بزرگتر و با تجربه تر میشی. چشمک

الان دیگه خیلی راحت راه میری، میدوی و شیطنت میکنی.

خیلی دوست داری با تفلن و موبایل بازی کنی و دائما یک گوشی میگیری دستت و راه میری و

میگی :"الو . خوبی"

آینه شده یار همیشگیت. میری جلوی آینه میایستی و باخودت حرف میزنی، برست رو برمیداری موهای خودت رو جلوی آینه شونه میزنی و میگی :"ناز"

وقتی میخوایم بریم بیرون لباست رو که عوض میکنم و موهات رو میبندم و کرم به صورت میزنم بدو توی هر مرحله میپری جلوی آینه و خودت رو با عشوه نگاه میکنی. الهی قربون قد و بالات برم من از حالا مامانی!!!تعجب

وقتی دارم آماده میشم برای بیرون رفتن دائما میای توی اتاق و خودت رو میچسبونی به پای من و هی میگی :"بده بده". میخوای هرچیزی که دست من هست رو بگیری و خودت از اون استفاده کنی. میگن دختر رقیبه مادره.  راست میگن

خیلی دوست داری توی خونه با کفشهات راه بری و همیشه میری کفشهات رو میاری میشینی جلوی من و میگی:"مامان تاتا" یا گاهی وقتها کفشهای روفرشی مامانی و بابایی رو میکنی پات (البته فقط یم لنگش رو) شروع میکنی راه رفتن حرف زدن با خودت.

چندروز پیش مجبورمون کردی بریم عینک فروشی برات عینک آفتابی بگیریم. ههه. آخه هربار که توی ماشین مینشستیم و شما عینک من و بابایی رو میدی فوری میگفتی"عِینَ = عینک" و از دستمون عینکمون رو میقاپیدی خب ما هم رفتیم برای شما عروسک کوچولو یک عینک کوچولو خریدیم.

روزها میشنی کنار تشک بازیت که پر شده از اسباب بازیهات و شروع میکنی با عروسکهات و اسباب بازیهات بازی کردن و حرف زدن. مثلا بهشون په په میدی بخورن یا میری پستونکت رو میاری میدی می می بخورن. و بهشون میگی :" نی نی می می "

گاهی هم جمله میگی عزیز دلم. مثلا: " مامان می می بخولم" - " به به خودی" - " بابا کجایی؟"و...

خیلی حرف زدنت داره بهتر میشه هرچند که حرف زدن  جزو اولین مهارتهایی بود که یاد گرفتی.

وقتی کاری که نباید انجام میدی و میبینی من دلخور شدم بدو میای لبهای کوچولوت رو میذاری روی لپ من و شروع میکنی به بوسیدن مامانی.

دختر دوست داشتنی من، خیلی کارهات بامزه شدن و من با دیدن هرکدوم از رفتارهات خدا رو هزار بار سپاس میگم که تو رو به ما داده.

این روزها مطمئنا جزو شیرین ترین روزهای زندگیمون هستن. خدایا ایکاش میشد این قسمت زندگی رو بزنی دور کند براموننیشخندچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فائزه مامان آیلین
10 بهمن 91 0:23
سلام عسلم خوبی؟14 ماهگیت مبارک عزیزدلم.دیگه برای خودت خانمی شدی.خدا حفظت کنه.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
12 بهمن 91 8:40
14 ماهگیت مبارک عزیز خاله
ثمينه (مامان فاطمه سادات)
17 بهمن 91 14:10
اي سا جونم 14 ماهگيت مبارك بوس بوس خداحفظت كنه واسه مامان و بابات باز ماماني يادش رفت عكست رو بذاره ماماني عكسسسسسسسسسسسس ايسا جون رو واسمون بذار
خاله کتی
2 اسفند 91 1:02
عزیز دلم امیدوارم که خدا همیشه سالم برای پدر و مادرت حفظت کنه.
قالب و تقویم کودکانه
2 اسفند 91 12:51
تقویم های زیبای و اختصاصی کودکانه با تم دلخواه شما نه تم حاضر و آماده هر طرحی که مد نظرتان است ما طراحی می کنم نمونه تقویم هایی که جایی ندیدید http://baby-graphic.blogfa.com
مامان آیدین
6 اسفند 91 15:30
به سلامتی عزیزمون حرف میزنه خیلی شیرینهمامانی پس کو عکسای این عروسک؟
خاله سحری
6 اسفند 91 23:12
خاله قربون اون قدوبالات بره عشقم.تو فرشته کوچولوی مایی.خونمون با وجودت شادتر شده.بووووووس.
خاله سحری
6 اسفند 91 23:13
وقتی بهم میگی سلام خاله کیف میکنم.اون لحظه میخوام بخورمت عژیژم