آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

تقدیم به مامان گلم

1390/3/3 8:03
نویسنده : مامانی
578 بازدید
اشتراک گذاری

مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

امروز یکی از استثنایی ترین روزای دنیاست. روزی که شاید بتونم با گفتن کلمه "مامانی دوستت دارم" یک هزارم محبت های مامانم رو قدردانی کنم.

حالا که خودم مادر شدم و میتونم حس مادرانه رو درک کنم ،خیلی خوب میتونم مامانم رو بفهمم. خیلی دوست دارم مامان گلم.

نفسم دیشب من و تو بابایی با هم رفتیم پیش مامان جونت(مامان بابایی) برای تبریک روز مادر. خیلی خوشحال شدن. کلی از سال دیگه و حضور تو در جمعمون حرف زدیم. اینکه سال دیگه یک همچین روزی تو تقریبا ٥ ماهه هستی و من طعم واقعی مادر شدن رو چشیدم.

بی صبرانه منتظر اون روز هستم گل مامان.

امشبم داریم میریم خونه مامانی(مامان خودم) تا بتونم محکم بغلش کنم و بهش بگم که چقدر برام عزیزه و دوستش دارم.

نفسم ما هنوز نمیدونیم که تو دخملی یا پسمل ، اما اگه دخمل باشی خودت میتونی طعم مادر شدن و بچشی و بفهمی چرا بهشت و زیر پای مادر میزارن.

خدایا تو را سپاس میگم که امسال روز مادر من هم مادر هستم و طعم شیرین این روز رو میچشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)