آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

روز نوشت

1390/3/7 21:36
نویسنده : مامانی
333 بازدید
اشتراک گذاری

فردا روزی که من دارم بازم میرم سونو و قراره سونو Nt انجام بدم. میخوایم قد و قیافت رو یکبار دیگه چک کنیم و ببینیم تو نفس رشدت خوبه یا نه.

الهی مامان فدات بشه ، الهی همیشه سالم باشی.

این روزا کار من و بابایی خیلی زیاد شده، اما خدا رو شکر تو اینقدر برامون خوش قدم بودی که همه چیزا داره خوب پیش میره.

تمام وجودمی فسقلی ، شاید دکتر بتونه فردا بهم بگه تو دخملی یا پسمل.وای دل تو دلم نیست.بغل

خیلی ذوق زده هستم. مامانی داره کم کم قیافم شبیه به مامانها میشهچشمک

البته هنوز خیلی زوده اما خوب، یکم بگی نگی تاثیر خودت رو گذاشتی.

خیلی دوستت دارم و بی صبرانه منتظر اومدنت به بغل من و بابایی هستمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمينه
8 خرداد 90 14:07
سلام ماماني جون دعا ميكنم ني ني خوشكلت گل بي عيب باشه و هميشه سايه مامان باباي مهربونش رو سرش