آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

پرنسس من و بابایی

1390/3/8 9:47
نویسنده : مامانی
345 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر حدود ساعت 4:45 دقیقه بود که من و تو بابایی با هم رفتیم پیش دکتر.

رفتیم تا دکتر قد و قیافه نازننیت رو بهمون نشون بده. الهی من فدات بشم.

از همون لحظه اول که دکتر داشت با سونو قیافه نازت رو بهمون نشون میداد لبخند از لب من و بابایی حذف  نمیشد.لبخند

نفس من تو الان دقیقا 13 هفته و 5 روز که مهمون دل مامانی شدی و قدت دقیقا 7سانتی متر و 37 میلی متر هستش،درست عین یک عروسک کوچولو ناز و خواستنی.

دکتر بهمون استخوان پیشانی و فک بالا و پایینت رو که کامل تشکیل شده نشون داد. وای اگه بدونی اون لحظه چه حالی داشتیم.

خیلی ناقلا و شیطونی ها، اینقدر قل زدی و دست و پات رو تکون دادی که نگو مدام صورتت رو به طرفمون می کردی و تا میامدم سیر نگاهت بشم فوری پشتت رو بهمون میکردی.

راستی بابایی ازت تمام وقت فیلم گرفت انشاءالله وقتی بدنیا اومدی و یکمی بزرگتر شدی فیلمت رو بهت نشون میدیم تا ببینی عجب فسقلی کوچولویی بودی. عمری عزیزم.

خدا رو شکر دکتر بهمون گفت که همه چیز عالیه و تو به نسبت سن کمت سالم و سرحالی.

عزیز دلم بی صبرانه منتظر بزرگ شدن و بدنیا اومدنت هستم. قد تمام کائنات دنیا دوستت دارم گلم.ماچ

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمينه
9 خرداد 90 10:19
ماماني جون خداروشكر ني ني ات سالم بود الهي هزار بار شكرت راستي جنسيتش مشخص شد؟
مامانی
9 خرداد 90 13:28
نه ثمینه جونم بهم گفت هفته 25 به بعد معلوم میشه