آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

می خوایم بریم سفر

1390/3/12 7:38
نویسنده : مامانی
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. هفته دیگه با هم عازم سفر هستیم. این دومین مسافرت طولانی هستش که من و تو بابایی با هم داریم میریم.

سفر اولمون مکه بود حالام داریم میریم مشهد. ای شیطون خیلی خوش قدمی ها ماچ

قرار یکشنبه هفته دیگه یک ماموریت اداری بریم نمایشگاه اله سیت، مجبور شدم گلم . وگرنه هیچ وقت حاضر نبودم تو رو اینجوری خسته کنم.

امیدوارم بهمون حسابی خوش بگذره و خستگی راه روی من و تو بی اثر باشه قلب

وقتی برگردم قول میدم از کارم بیام بیرون تا بتونم بیشتر به تو برسم. اخه تو این حدودا چهار ماه که تو مهمون دلم شدی متاسفانه نیم کیلو بیشتر وزن اضافه نکردم و این زیاد جالب نیست.

مهم نیست، همه چیز به امید خدا درست میشه. دوست دارم عزیز دلم، فسقلی خوش قدمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهلا
16 خرداد 90 13:25
خیلی دوست بی معرفتی شدی ها فک کردم وقتی میری لااقل یه اس ام اس خداحافظی بهم بزنی عیب نداره من که خیلی نگرانتم خدا کنه به سلامتی بری و برگردی