آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

سه ماه از مهمون دل مامانی بودنت گذشت

1390/2/30 10:11
نویسنده : مامانی
349 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه مامان، مروارید زندگیمون، ماه آسمون زندگی من و بابایی. به همین زودی سه ماه از روز اولی که تو ماهی کوچولو اومدی تو دل من گذشتش.

خدا رو هزار بار شکر میکنم که این سه ماه به خیر و خوشی و از همه مهمتر به سلامتی برای تو گذشت.اوه

الهی فدات بشم فسقلی من، این روزا تمام حواس و وجودم به تو تعلق داره.چشمک

جات خای دیروز سالگرد ازدواج دایی یاسر بودش، کلی به هممون خوش گذشت. من و زندایی داشتیم میگفتیم سال دیگه تو و کوچولوی دایی یاسر این جور مجلس ها رو هزار برابر قشنگ تر میکنید.

با اومدن تو ،  آسمون زندگیمون ستاره بارون شدههورا

خداجونم ازت خواش میکنم این 6ماه به سلامتی و با برکت تموم بشه تا فسقلیمون رو در آغوش بگیریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا علی
30 اردیبهشت 90 11:06
سلام فسقلی بابا منم منتظرتم خدا کنه سالم باشی و به موقع بیایی تو بغل من و مامانی تا زندگیمون رنگی تر بشه از اون زمان که فهمیدیم تو داری می آیی تو این دنیا زندگیمون رنگش عوض شده ، پس سالم باشو بیا پیشمون تا رنگین کمون زندگیمون کامل بشه گل بابا ...