آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

فقط به خاطر تو

1390/2/24 7:53
نویسنده : مامانی
394 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلی جونم، دیروز با وجود اینکه روز تعطیل بود اما من و بابایی حسابی خسته شدیم. آخه دیروز دست به تغییر دکوراسیون اساسی زدیم.

کلی جابجایی داشتیم تا بتونیم یک اتاق ناز برای تو نازنین درست کنیم. خیلی خیلی دوست داریم.

من و بابا علی الان چندین وقته که داریم برای درست کردن اتاقت برنامه ریزی میکنیم. می خوام وقتی تو فرشته کوچولو پاتو بذاری تو این دنیا ،همه چیز برات آماده آماده باشه.چشمک

دیروز بعدازظهر ، یک اتفاق خیلی جالب برام افتاد. وقتی داشتم روی مبل استراحت می کردم یکهو متوجه ضربان تند قلبت شدم. انگاری تو دلم داشتی تند تند نفس میکشیدی و قلب کوچولوت بالاو پایین میشد.قلب

فسقلیییییییییییییی خیلی دوست داریم. تو نفس من و بابا علی هستی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا علی
25 اردیبهشت 90 11:04
خوشکل بابا تا حالا فرصت نکردم برات مثل مامانی مطالب قشنگ قشنگ بنویسم ، امیدوارم زودتر بیایی پیشمون . من و مامانی منتظرتیم ...
خاله مهلا
25 اردیبهشت 90 20:18
ای جونم مامانش خیلی مواظب خودت باش یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی خدای نکرده خودتو خسته نکن خوشبحال فسقلی که مامان بابای به این خوبی داره
ترانه
30 اردیبهشت 90 10:36
سلام عزیزم خوبی ؟ میگم پس حسابی درگیر اتاق درست کردن برای فسقلی هستی ها مواظب خودت باش کارای سنگین نکنی ها فسقلی دوست نداره مامانش خسته بشه بوس برای مامان فسقلی