آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

خاله سحر دوست داریم

1390/2/20 13:50
نویسنده : مامانی
448 بازدید
اشتراک گذاری

خاله سحر من و فسقلی و بابا علی خیلی خیلی دوست داریم.قلب

فسقلی اگه بدونی روز 28 اسفند وقتی خاله سحر فهمید تو اومدی تو دل من چقدر خوشحال شد. اینقدر برات خوشحالی کرد که نگو. کلی قربون صدقت رفت و تو رو بوسید...

انگاری تمام دنیا رو به خاله دادن. آخه می دونی تنها کسی که خیلی به من و بابا علی اصرار میکرد و از ما می خواست که تو رو بدنیا بیاریم خاله سحر بودش....

خاله سحر ، فسقلی میگه به بهترین خاله دنیا بگید خیلی خیلی دوستش دارم. بذار بدنیا بیام  از سر و کولش بالا میرم و کلی براش خودم و لوس میکنم.

 فسقلی آخر هفته قبل وقتی خاله اومده بود پیشمون ، فیلمی رو که بابا علی از تو گرفته بود رو به خاله نشون دادیم. صدای قلب خوشکلت رو خاله شنید. کلی خوشحال شد و برات دست زد.

ای ناقلا اگه بدونی چقدر هوات رو داره. تازه عکستم بهش نشون دادم.بغل

عکس و العملش واقعا دیدنی بود...هورا

خوش بحالت که خاله سحرت اینقدر دوستت داره.لبخندچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)