آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

قشنگ ترین حس مادرانه

1390/2/12 20:30
نویسنده : مامانی
420 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از ظهر ،یکی از قشنگترین و پرشورترین روزای زندگیمون هستش. اینقدر شاد و خوشحال هستیم که آسمونم داره اشک شوق می ریزه.یک عصر بهاری با یک هوای پاک و بارونی.

گل مامان ، باورت نمیشه چقدر خوشحالم و دائما خدا رو به خاطر وجود تو درکنارم شکر میکنم.چشمک

امروز اولین روزی بود که با تمام وجودم احساست کردم. حدود ساعت 6 بعد از ظهر ، من و بابا علی با هم رفتیم پیش دکتر و بالاخره تونستم قشنگترین حس مادر بودن رو درک کنم.مژه

اینقدر قلب کوچولوت قشنگ و تند تند میزد که داشتم از شدت خوشحالی گریه میشدم.

فسقلی خیلی عزیزی ها.....

دکتر بهمون گفت همه چیز عالیه و قلب کوچولوت حدود 210 بار درد دقیقه میزنه. مامانی امیدوارم 210 سال زنده باشی و از زندگی ات لذت ببری.

اینقدر دست و پات کوچولو هستن که آقای دکتر بهت گفت ماهی کوچولوی شب عید.لبخند

راست میگفت ، تو نگین سفره عیش و عید زندگی من و باباعلی هستی گلم. عزیز دل مامان واقعا خدا رو شکر میکنم که تو رو به ما داد.

خیلی خیلی خیلی دوست دارم عزیزم....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ترانه
13 اردیبهشت 90 15:02
سلام وووووووووووووووووووای خدا رو صد هزار مرتبه که قلب نی نی ات تشکیل شده بازم خداروشکر که قلبش میزنه خیلی خوشحال شدم مواظب خودت ونی نی نازت باش گلم
ترانه
13 اردیبهشت 90 15:04
: * اینا هم واسه مامان نفس
ترانه
13 اردیبهشت 90 19:38
$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_ .____. _,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, .__, _$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ * ,, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$** ____________** $$***,, ____,; *___ _.*__________________*___ *,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ **,,,, *. ... ....O .......o O O ................. .............. ............. O .............o....oo .................O.... ............oO.....o ...........O..........O ............ o o o O ......................? ...................?
مهلا
13 اردیبهشت 90 22:32