آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

عکس یادگاری

1390/11/21 22:36
نویسنده : مامانی
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت دخملی نازم . هرچقدر از بانمک شدنت بگم کم گفتم دخملم. دیشب که خونه عزیز بودیم شما با امیرمهدی جون (پسر دایی یاسر) به مدت حدودا نیم ساعت توی آتلیه خونگی مشغول ژشت گرفتن برای ما بودین و تونستیم چندتا عکس ناب و یادگاری از شما دو تا ناقلا بگیریم.

شما توی این عکسها ٢ماه و ٢١ روز داری و امیرمهدی جون ٣ماه و ٢٢ روز.

الهی قربون جفتتون برم من:

اولش هر کدومتون برای خودتون بودین و خیلی با هم هماهنگ نبودین

و اما با کلی تلاش و خوندن آواز و زدن کف و سوت و دست ، حاصل هماهنگی شما دو تا فرشته این شد:

و...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ثمين
21 بهمن 90 23:48
سلام اومدم ازتون دعوت كنم تا از نمايشگاه دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم
khaleh kati
22 بهمن 90 0:57
salam mamani.haletoon chetoreh?dokhmale golet chetoreh.az tarafe man chand ta boose abdar az oon lophaye khordanish bekon.shad va salem bashid hamegi
سارا-تارا
23 بهمن 90 8:55
به به چه عکس هنری ای....
مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 90 19:20
ای جونم. این فرشته ها چه با هم ست کردن. دوتاییشون عین ماه می مونن.
خاله سحر
24 بهمن 90 21:05
واااااااااااااای الان که عکساتون رو دیدم از دلتنگیتون دارم میمیرم فسقلی های خاله و عمه الان من پیشتون نیستم این بوس ها رو داشته باشین تا من بیام پیشتون