آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

اولین ولنتاین زندگی دخملی

1390/11/25 11:10
نویسنده : مامانی
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزترین دختر دنیا، الهی فدای شکل ماهت برم من مامانی.

ولنتاینت مبارک

زیبا

امسال اولین ولنتاین من و بابایی هستش که سمبل عشقمون کنارمونه و این روز رو برامون هزار برابر  قشنگتر کرده.

روز عشق ، روزی که انسان با تمام وجودش حسش رو به عزیزانش نشون میده.

امروز بابایی من رو سورپرایز کرد و یک خرس خیلی خوشکل صورتی که یک نی نی خیلی ناز تو بغلش داشت رو با یک کتیبه عشق بهم هدیه داد. دستت درد نکنه علی جونقلب

الهی قربونت برم مامانی که با اومدنت در کنار من و بابایی و روز به روز شیرینتر شدنت ، زندگی من و بابایی رو عاشقونه تر کردی، خلاصه امسال سومین ولنتاین زندگیمون رو سه نفری جشن گرفتیم. هوراااااااااااا

آیسا جون مامانی دوستت داریم هوارتا......

Hearts

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سحر
3 اسفند 90 12:36
عشق خاله ولنتاینت مبارک.از راه دور این بوس هارو برات میفرستم