آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

هفته سی و هفتم

1390/8/8 23:12
نویسنده : مامانی
351 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم، فرشته نازم، قربون اون قد و بالای نازت برم من.زیبا

خبرای خوب خوب دارم برات. اتاق قشنگت آماده شده و مامانی امشب ساک لوازم شما رو هم آماده کردش و دیگه همه چیز برای اومدن قشنگترین هدیه الهی ما مهیا شده، وااااای مامانی باورت نمیشه چقدر  دارم لحظه شماری میکنم تا زودتر در آغوشت بگیرم و بوی بدنت رو استشمام کنم.Smiley

خیلی شبا از ذوق دیدنت و اومدنت خواب به چشمام نمیاد. اینقدر توی رویاهای خودم غرق میشم که وقتی به ساعت نگاه میکنم میبینم که نزدیکای صبح شده و من شاید روی هم دو ساعتم نخوابیدم.

البته هرچند که همه دائما بهم تذکر میدن که بهتره قبل اومدن شما فسقلی من حسابی بخوابم تا بتونم بعد از اومدنت حسابی بهت برسم. اما خوب چکار کنم نمیتونم حتی یک لحظه هم بهت فکر نکنم.

امیدوارم این چند هفته هم به زودی بگذره و این انتظار به پایان برسه.

خیلی خیلی دوستت دارم عزیزکم 

دنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رامیلا
9 آبان 90 0:11
انشا ا... با اومدنش خیرو برکت بیاره برای ما که اینطوری بوده و مطمئنا” یک دخمل ناز تپلیه .
مامان تارا - سارا
9 آبان 90 12:34
بالاخره انتظار شمام به سر میرسه مامانی... و کوچولوت میاد در آغوش مامان و بابای گلش.
بابا علی
9 آبان 90 13:17
سلام دختر گلم امیدوارم زودتر بیایی تو بغل مامان و بابات باورت نمشه لحظه لحظه زندگیمون شدی امیدوارم به سلامتی بیایی بابایی مامانت که مراقب خودش نیست تو مراقب مامانی باش ...
خاله سحر
13 آبان 90 8:46
خب زودی بیا دیگه خاله، دلمون رو آب کردی دیگه. ماااااااچ