آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

هفته سی و هشتم

1390/8/13 9:18
نویسنده : مامانی
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ ترین هدیه خدا، خوبی دختر نازم؟

اینبار که رفتم دکتر، وقتی خانم دکتر بهم گفت از پایان هفته سی و هشتم دیگه باید لحظه شماری بکنم . یکهو قتد تو دلم آب شد.

شکر خدا بالاخره یکی از پر مخاطره ترین و پرهیجان ترین دوره ی زندگیم داره به پایان میرسه و حاصل نه ماه انتظار و مراقبت و دلهره و هیچان یک دختر سالم و انشالله زیبا هستش.

خدا رو روزی هزار بار شکر میکنم که تو رو به ما داد و با اومدنت رنگ و بوی زندگیمون خیلی معطرتر شدش.

الهی مامان به قربونت بره، دیگه اینقدر بزرگ شدی که مامان از تکونات دیگه خواب به چشماش نمیادniniweblog.comو هر شبی که بتونم لااقل تا 4ساعت بخوابم انگاری دنیا رو بهم دادن .

وقتی تکون میخوری احساس میکنم داری به جای تنگت اعتراض میکنی.

به امید خدا حداکثر 14 روز دیگه مونده و به زودی قدمهای نازت رو ، رو چشمای من میذاری نازگلکم.

خداییش اصلا باورم نمیشه، چه زود گذشت. توی یک پلک بهم زدنی نه ماهه شدی و داری بدنیا میای.

خیلی دوستت دارم ماه آسمونیه زندگی من و بابا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سحر
13 آبان 90 10:11
خاله قربونت بره نفسم.نمیدونی که چقدر انتظارتو میکشم.بووووووووووووووش
مامان آرتین
13 آبان 90 16:41
الهی به سلامتی به دنیا بیاد دختر شیرین خاله
خاله ثمينه
17 آبان 90 11:59
ماماني عزيزم انشالله به زودي زود ني ني ات به سلامتي دنيا مياد پيشا پيش قدم نو رسيده مبارك
خاله مهلا
20 آبان 90 14:57
الهی بگردم عروسک خانم داره تشریف میاره خاله به فدات جیگمیلی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 آبان 90 17:48
عزیزخاله 38 هفتگیت مبارک. دوست جونم شکایت نکن که 4 ساعت خواب خیلی خوبیه بعد که بدنیا بیاد شاید کمتر هم بخوابی