آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

هفته سی و ششم

1390/8/1 9:42
نویسنده : مامانی
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ، دختر خوشکلم.

این هفته که گذشت من و بابایی بیشتر از هر وقت دیگه مشتاق اومدن شما فرشته کوچولو شدیم. آخه با بدنیا اومدن نی نی دایی یاسر و دیدن حرکات با نمک و قیافه نازش ، دل تو دلمون نیست که تو هم زودتر پا به این دنیا بذاری و خونه ما رو پر از شور و نشاط کنی.

باورت نمیشه وقتی امیرمهدی فسقلی رو میبینم و فکر میکنم یک کوچولو به همین عزیزی هم مهمون دل من هستش ( که شما باشی) سر از پا نمیشناسم.

دیگه داری کم کم آماده تولد میشی دختر نازم. یواش یواش داری سر میخوری و میری پایینتر. و تغییر قیافه ظاهری مامانی این رو نشون میده.

از شنبه همین هفته مامانی دیگه کلا اومده به استراحت، دارم سعی میکنم حسابی بخورم و بخوابم و برای سلامتی شما فرشته کوچولو دعا کنم تا به امید خدا به زودی بهترین هدیه اسمونیمون رو در آغوش بگیریم.

آیسا خانمی، نفس مامان و بابا بدون اینجا همه بی صبرانه منتظرن، منتظرن تا روی مثل ماهت رو ببینن. و از وجودت نهایت لذت رو ببرن.

پس حسابی به خودت برس که اینجا برات کلی برنامه داریم بلبلکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده مامان آرتین
1 آبان 90 19:04
36 هفتگیت مبارک. دیگه چیزی به اومدنت نمونده خاله جون
faegheh
4 آبان 90 1:09
ajibe ke har vaght man in web site ro mibinam, tanam milarze va sarshar az ehsas misham. Hich vaghtam tekrari nemishe!! Somayeye azizam, be khatere hame chiz tabrik