آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

هفته ی سی و پنجم

1390/7/24 18:39
نویسنده : مامانی
400 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فرشته ی نازم. خوبی مامانی قربونت بره؟

عزیزکم یک هفته دیگه هم به خیر و خوشی گذشت ، این هفته یکمی مامانی سرماخوردش و متاسفانه بی حالی و کسلی من روی شما بی تاثیر نبودش.

حدودا دو روزی میشد که خیلی کم حرکت شده بودی و من حسابی نگرانت شده بودم. سعی کردم تا میتونم به خودم برسم که زود زود خوب بشم ، خدا رو شکر امروز خیلی حالم بهتر شده و حرکات شما مثل سابق شده و مامانی کلی از تکونات داره لذت میبره.

این هفته آخرین هفته ای هستش که من دارم میرم سرکار، و از هفته ی آینده کار تعطیل میشه و خونمون هم کامل آماده میشه و وقت چیدن وسایل اتاق شما  دختر نازمونه.

امیدوارم اتاق نازتم به زودی چیده بشه که دیگه همه چیز برای اومدنت مهیا بشه.

یک خبر جالبی که برات دارم اینه که امروز 24 مهر ماه ، حدود ساعت 6 عصر احساس کردم داری برای اولین بار سکسکه میکنی. خیلی برام جالب بود. توی یک مدت زمان کوتاه چندین بار پشت سرهم سکسکه کردی و شکم مامانی رو تکونای کوچولویی دادی الهی مامانی قربونت بره ، فدات بشم دخترکم.

خیلی دوستت دارم عسلکم.

cute cats divider

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا مامان ترنم
24 مهر 90 23:34
سمیه جون ایشالله این چند وقتم به سلامتی بگزره و دختر نازو ملوستو توی بغلت بگیری. خیلی حس خوبی بهم دست میده از خوندن نوشته هات ایشالله همیشه شاد و خوشبخت باشی عزیزم
مامان تارا - سارا
25 مهر 90 9:05
آی قربون ناناز خانم..... سکسکه هم که میکنه... به به.
مامان تارا - سارا
25 مهر 90 9:07
به به-مامانیت دیگه تعطیل شده . شمام حالی به حولی... بخور و بخور تا تپل و مپل بشی حسابی...
خاله مهلا
25 مهر 90 22:15
ایشالا این 5هفته باقی مونده هم به سلامتی تموم بشه و نی نی نازو پا توی دنیا بذاره قربونش برم من بووووووووس واسه نی نی و مامانی
مامان ایلیا
9 آبان 90 3:04
عزیزم امیدوارم هر چه زودتر نی نی نازتو توی آغوش بگیری عزیزم.قدر تکون خوردنای کوچولو تو بدون بعدها بدجوری دلت برای این لحظه ها تنگ می شه. روزایی پر از شادی و سلامتی پیش رو ئاشته باشی عزیزم.