آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

آخرین روزای کاری...

1390/7/21 9:59
نویسنده : مامانی
1,892 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلکم. خوبی عشق مامان؟

دیروز نوبت دکتر داشتم که با خاله سحر رفتیم، آخه خاله خیلی دوست داشت با من بیاد و صدای قلب کوچولوی شما رو بشنوه.

وقتی رفتیم داخل مطب خانم دکتر و من روی تخت دراز کشیدم تا صدای قلبت رو بشنویم ، ناگهان چنان لگدی نثار دست خانم دکتر کردی که باعث خندمون شد.

همه چیز شکر خدا خوب و طبیعی بودش. بالاخره خاله سحر هم صدای قلب نازت رو شنید و کلی کیف کرد.

آیسا جونم یک خبر خوب برات دارم مامانی. خانم دکتر از اول آبان برای مامانی مرخصی نوشتن و به امید خدا هفته آینده ، آخرین هفته ای هستش که مامانی میره سرکار، از اول آبان میمونم خونه و همش بخور بخور و لالا.

تا حسابی شما رو تپل مپل و آماده کنم . من که خیلی خوشحالم عزیز دلم.دیگه داریم کم کم به لحظه ی اولین دیدارمون نزدیک میشیم. حدودا تا 40 الی 50 روز دیگه مونده .هورااااااااااااا

خیلی خیلی دوستت دارم مونسم . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
21 مهر 90 16:49
سلام سلام سلام هورا روزای آخره روزای آخره کاری هم مبارک دیگه تو خونه و فقط فکر دردونه
خاله سحر
27 مهر 90 17:41
سلام آبنباتم.مامانی راست میگه وقتی صدای قلبتو شنیدم سراز پا نمیشناختم بدو بدو رفتم دم درب اتاقی که مامانی خوابیده بود مامانی وقتی منو دید خندید منم داشتم از خوشححالی میمردم