آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

خرید سیسمونی - قدم اول

1390/5/1 8:30
نویسنده : مامانی
483 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم، دختر نازم. دیروز به طور خیلی جدی دنبال خرید سیمونی برای شما نازنینم بودیم.

من و بابایی چندین جا برات سرویس خواب های خیلی خوشکل رو دیدیم، تا بالاخره تصمیم گرفیتم چی برای دختر نازمون بخریم.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

خیلی سرویس خواب ناز و خوشکله که البته قابل دختر ماهمون رو نداره.

چند جا هم برای خرید وسایل ضروری دیگه ( کریر - کیف - کالسکه - روروک و ...) رفتیم و با توجه به خوشرنگ نبودن وسایل چیزی پسندمون نشد . اما به زودی بابا علی قراره بره سفر و همه ی چیزای خوشکل خوشکل رو برای دختر عزیزش میخره.

خلاصه داره کم کم لوازم اتاق نی نی آماده میشه و وقت چیدمان اتاق و تزئینات جانبیشه. امیدوارم بتونیم من و بابایی اتاق عزیزترین دخمل دنیا رو اونطوری که لیاقتش رو داره براش آماده کنیم.For You

بی صبرانه منتظر اون روزی هستیم که برای اولین بار فرشته کوچولومون رو بیاریم خونه و خونه رو با عطر و بوی بهشتیش پر کنیم.

دختر نازم، عزیز دلم از اومدنت پیش ما ، خیلی خیلی خدا رو شاکرم و بدون که من و بابایی به اندازه تمام کائنات دنیا تو رو دوست داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ابوالفضل
1 مرداد 90 16:31
مبارکه گل دختر ایشاالله این چند ماه هم بگذره و بیای و از وسایلی که با سلیقه برات جمع می کنن استفاده کنی
سارا-مامان تارا
2 مرداد 90 3:08
سلام.دیگه به ما سری نمیزنیددوست عزیز .عکس سیسمونی یادتون نره تو وب بزارید.... ما هم مشتاق دیدنیم...
مامان یکتا
8 مرداد 90 8:11
سلام مبارکت باشه دخمل خوشکل بابایی و مامانی مامانی هم قول می ده عکس از سیسمونی گل دخترم ما بگذاره
مامانی
8 مرداد 90 9:51
حتما مامان یکتا. به محض اینکه اتاق دخمل نازم تکمیل بشه عکساش رو میذارم تو وبلاگ دختر نازم. آخه هنوز سرویس خواب رو سفارش دادیم و هنوز به دستمون نرسیده
خاله سحر
11 مرداد 90 12:25
خاله جان مامانت اسم منو نیورد منم باهاشون بودم وقتی سرویس اتاق خوابت رو انتخاب میکردن خیلی خوشکله. خاله مبارکت باشه خدا کنه خودت هم بپسندیش