آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

پنج ماه از مهمون دل مامانی بودنت گذشت

1390/4/27 7:35
نویسنده : مامانی
333 بازدید
اشتراک گذاری

ناز گلم ، دختر عزیزم ، پاره ی تنم. بالاخره پنج ماه از ماههای انتظار گذشت و ساعت شنی داره چهار ماه آخر رو بصورت معکوس میره.

دختر نازم پنج ماه از با هم بودن باهم نفس کشیدنمون گذشت. پنج ماهه که من وعلی جون دیگه سه نفر شدیم و با عشق وفکر شما زندگی می کنیم.پنج ماهه که به من لیاقت مادر بودن وحس ناب بودنت رو هدیه دادی و زندگیمون رنگ تازه گرفته. پنج ماهه که قدم پر خیرت رو تو زندگیمون گذاشتی و از عشقت لبریزیم.پنج ماهه که دیگه من نیستم و... همه ی اینها رو مدیون بودنتم

این ماه پنجم خیلی ماه پر هیجانی برامون بود. همش جشن و مهمونی و شادی و فکر اینکه توی تمام این اتفاقهای خوب تو با من هستی من رو مغرور میکرد و لذتم رو صد چندان.

توی این ماه بالاخره معلوم شد که شما فرشته کوچولوی خوش قدم ، که با اومدنت تمام زندگی ما رو پر از برکت و نعمت کردی ، یک دختر عزیز هستی و من و بابایی خیلی از شنیدن این خبر خوشحال شدیم.

بالاخره داره ماههای انتظار به آخر میرسن و من بی صبرانه منتظر اولین نگاه و اولین بوسه از تو نازنینم هستم و مدام صحنه ی در آغوش کشیدنت رو توی ذهنم تداعی می کنم.

امیدوارم این 4ماه باقی مانده هم به سلامتی سپری بشن و روزگار بکام باشه.

دوست دارم رنگین کمون آسمون زندگیمون، دوستت دارم زبانکده محصل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سحری
25 تیر 90 12:20
خاله فدات بشه عژیژم وقتی بدنیا بیای از مامانی و باباییت میدزدمت میارمت پیش خودم منو تو و امیرمهدی سه تایی باهم بازی میکنیم.خداکنه بتونم خاله خوبی برات باشم.
مامان تارا - سارا
27 تیر 90 7:55
سلام مامانی گل. بازم کم پیدایی... مواظب خودت و نازگلت باش.
مامان شازده کوچولو
27 تیر 90 18:36
عزیزم نی نی نازنینت مبارک باشه، خوش قدم و سالم به دنیا بیاد. همیشه شاد باشی
بابا علی
28 تیر 90 8:11
سلام به دخمل گل بابا. بابایی خیلی دوست داره امیدوارم این چند ماه باقی مونده هم زودتر به خوبی بیاد و بره و تو بیایی تو بغل بابا. بابا قربونت میره .... زوتی بیا
عمو حسین
31 تیر 90 21:23
سلام عمو جوندوست دارم امیدوارم هرچی زودتر بیایی ببوسمت