آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

یک روز خوب

1390/4/22 7:33
نویسنده : مامانی
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم. دیشب عقد دعوت بودیم( دختر عمه خودم- محدثه جون). حسابی خوش گذروندم.

آخه این روزا خیلی حال و حوصله ندارم و این جشن یک تغییر روحیه برام بحساب اومد. کلی مهمون دعوت کرده بودن و همه در حال رقص و پایکوبی بودن. niniweblog.com

اما عروس خانم یکمی دیر تشریف آوردن و از اونجایی که من تمام طول روز رو فعالیت کرده بودم ونتونسته بود استراحت بکنم، و از ساعت 5 صبح بیدار بودم تو ناز گلم کلی خسته شده بودی. از وول خوردنت معلوم بود که دوست نداری من تو این وضعیت باشم. اما عزیزم این آخرین مراسمی بود که من می تونستم اونقدر راحت بشینم و خوش بگذرونم.

از 4 ماه دیگه با اومدنت حسابی وقت من رو به خودت اختصاص میدی و  منم باید مثل بقیه مامان ها که کوچولوهاشون تو بغلشون بود ، به فکر نیازهای تو دخملم باشم.

همه کلی احوالت رو پرسیدن و وقتی فهمیدن فرشته ناز نازی من یک دختر خواستنی هستش کلی بهم تبریک گفتن.

خلاصه عزیزم این اولین مراسم جشن و پایکوبی بود که  من و شما باهم شرکت کرده بودیم و چون تو الان کامل صدای محیط اطراف رو می شنوی عکس العملات برام جالب بود.

الهی مامانی فدات بشه انشاءالله از 4ماه دیگه هر جا برم شما نازگلم تو بغلمی و کلی باهم خوش میگذرونیم.Flower

در ضمن یک شنبه هفته جدید عمو محسن و مهرناز خانم دارن با هم عقد می بندن. این روزا جشن تو جشن شده.

برای جشن عروسی عمو محسن حتما شما هم توجمعمون هستی و اون جشن برای من 1000 برابر بیشتر خوش میگذره گلم، به شرط اینکه شیطنت نکنی و دخمل خوفی باشی.چشمک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله کتی(مامان هومن)
25 تیر 90 0:31
سلام مامان سمیه. سلام آیسا خوشگله.حالت چطوره عزیزم؟ نمی دونی با چه حس خوبی نوشته های مامانی نازتو خوندم.تو هم حتما مثل مامانی گلت عزیزی.امیدوارم سالم و شاد باشی همیشه.