آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

دهمین ماه تولدت مبارک عزیز دلم

1391/6/28 11:44
نویسنده : مامانی
381 بازدید
اشتراک گذاری

ماهها دارن از پی هم میان و میرن و تو داری روز به روز بزرگتر میشی.

هر روز داری کارهای جدید یاد میگیری و به زندگیمون رنگ و بوی دیگه ای میدی.

داری یاد میگیری چطور زندگی کنی و ما هم داریم برای کسب تجربه های جدید بهت کمک میکنیم.

همچنان با چهار دست و پا رفتنت تمام خونه رو زیر پات میذاری و هیچ مانعی جلو دارت نیست مگر اینکه چیز جدیدی نظرت رو جلب کنه و یکمی توقف کنی.

دختر نازم وقتی به روزهای اولی که متوجه حضورت در وجودم شدم یا وقتی که بی صبرانه روزهای آخر رو معکوس میشمردم و منتظر تولدت بودم یا وقتی روزهای اول تولدت و دست و پای خیلی کوچیک و نگاههای پر از پرسشت رو بیادم میاد، با خودم میگم هیچوقت فکر نمیکیرم اینقدر این روزها زود بگذرن و تو اینقدر شیرین بشی.

تمام حرکاتت و حرفات و شیرین کاریهات برام خاطره میشن و توی ذهنم ثبتشون میکنم.

این روزها داری هم حرکتی پیشرفتی میکنی و هم گفتاری.

تا تلفن یا موبایلی بصدا در میاد فوری رو به صدا میکنی و با یک لفظ دخترونه میگی " اَبو " یعنی الو.

الهی فدای حرف زدنت بشم من.

وقتی تشنه هستی میگی " آبو" .

به امیر مهدی میگی " ابیر ".

به توپت میگی "پ" با تاکید فراوان روی حرف پ.

دست زدنت که دیگه حرف نداره . قشنگ کف دستات بهم میزنی و کلی هم باهاش حال میکنی.

رقصدینت که دیگه محشره بغل

واااااای که چقدر موجود ناز و خوردنی هستی تو دخملی.

چشمت به پله بیافته دیگه باختیم، همش میری بالا اما بجای اینکه درست بیای پایین همونجوری به سر میخوای بیای پایین!!!!

تا از بازیهای تکراریت خسته میشی میخوای یکی انگشتهای دستت رو بگیره و باهات راه بیاد!!!!

آخه نقلی مامان تو هنوز خیلی کوچولوتر از اونی هستی که بخوای راه بری عزیز دلم.

ده ماه باهات بودم و از زندگیم لذت بردم. گاهی خواستم فقط درسته قورتت بدم و گاهی خواستم از دستت فرار کنم و به یک گوشه خلوت پناه ببرمخنده

اما همش برامون خاطره میشن و فقط در آینده میتونیم بگیم هیییییی چه زود گذشت یادش بخیر.

امیدوارم همیشه تنت سالم باشه و بعدا که خاطراتت رو خوندی از نوشته هام بفهمی چقدر خاطرت برام عزیز ناز گل مامانی.

بازم ده ماهه شدنت رو بهت تبریک میگم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه مامان آیلین
30 شهریور 91 4:09
خدا آیسا جون رو براتون نگهداره خیلی نمک داره ماشالا
خاله سحر
30 شهریور 91 13:28
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای از شیطنتات خاله جون ولی با اینحال خیلی دوست دارم


مرسی
خاله مهلا
1 مهر 91 10:39
10ماهگیت ستاره بارون عزیزدلم
دلم برات خیلی تنگ شده
دوست دارم


مرسی خاله مهلا جونم. ما هم همگی دل تنگ شما و آراد کوچولو هستیم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
1 مهر 91 10:43
10 ماهگیت مبارک. شیرین زبون خاله


مرسی ممنونم
مامان آريا
3 مهر 91 13:03
10 ماهگيت مبارك عزيز دلم خاله قربونت برم با اين زبون شيرينت


مرسی مامان آریا جونم
ژاله مامان آیدا
6 مهر 91 16:43
آیسا قشنگم 10 ماهگیت مبارک گلم


مرسی خاله جون از لطفتون
مامان ساینا
9 مهر 91 8:55
10 ماهگیت مبارک عزیزم


مرسی مامان ساینا جونم از محبتتون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 مهر 91 14:33
عزیز دلم روزت مبارک



مرسی خاله سعیده
مامی سمیرا
22 مهر 91 23:39
سلام ایسا کوشولوی مهربون
دختری که همسن دخملی های منه.. و تو یه روز بدنیا اومدین...
دوستت میدارم

10ماهگی هم داره تموم میشه و 11 ماهگی رو شروع میکنی عجقم
خیلی نازی عزیزم


مرسی سمیرا جونم. دخملی های نازت رو هم ببوس. مرسی که به ما سر میزنی