آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

مادرم روزت مبارک

1391/2/23 11:44
نویسنده : مامانی
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، مادرم تورا عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق میورزم روزت مبارک باد

دختر ماهم آیسا خانم خوشکلم. امسال با حضور گرمت من رو به معنای واقعی مادر کردی، خیلی خوشحالم که لایق داشتن کوچولوی ماهی مثل شما هستم.

دخملی عزیزم، امسال بهترین هدیه روز زن و مادر برای من شما بودی ، اما بابایی لطف کرد و یک گردنبند خیلی خوشکل برای من و یک دستبند خیلی ناز برای شما هدیه خرید.

بابایی گل من از طرف خودم و دختر کوچولومون از صمیم قلب تشکر میکنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهلا
27 اردیبهشت 91 20:25
روزت مبارک عزیزم
مامان آتین
27 اردیبهشت 91 22:49
مبارک جفتتون باشه عزیزممممممممم
ما آپیم گلم


خیلی ممنون از لطفت عزیزم