آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

بیب بیب بیب برید کنار آیسا خانم داره میاد

1391/2/8 10:20
نویسنده : مامانی
541 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آن روز که به دنیا آمدی، یک نفر بودی برای یک دنیا، ولی حالا یک دنیا هستی برای من

 

 

نازگلکم ، فرشته کوچولوی مامان.مبارکهههههههه ، گرفتن گواهی نامه رانندگیت مبارک باشه خانم کوچولو

 فدای اون پاهای کوچولوت برم من، اولین گامهای مستقلت رو امروز با کمک روروک برداشتی نازنینم.

امروز کاملا بطور ناگهانی وقتی گذاشتمت توی روروکت که بازی کنی ، دیدم به به خانم کوچولومون داره پشت سرم میاد ، از شدت خوشحالی یک فریاد بلند سر دادم و کلی هورا کشیدم. شما هم که کلی از این حرکت مامانی خوشت اومده بود کلی ذوق کردی و دائما مثل فنر توی روروکت بالا و پایین میشدی و هر از گاهی یک قدم کوچولو هم برمیداشتی. وای که چه لذتی داره وقتی بزرگ شدن پاره تنت رو هر روز میبینی

خلاصه اینکه تا عصر که قرار بود بابایی بیاد کلی باهم بازی کردیم و کلی تمرین روروک سواری

وقتی بابایی اومد و شما رو توی روروک دید که داری با چه مهارتی رانندگی میکنی و اینور و اونور میری نمیدونی چقدر خوشحال شد و یک بوس آبدار از لپهای تپلت گرفت.

بعد از غلتیدن این دومین سورپرایزی بود که برای من و بابایی د اشتی. آخه اصلا فکر نمیکردیم به این زودی بتونی توی روروک بشینی و به این طرف و اون طرف بری. قربون اون قدمهای کوچولوت برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ثمينه
17 اردیبهشت 91 12:16
سلام گلم
واي چقد زيبا مينويسي
وقتي ميخونم انگار كه همون لحظه اين اتفاقات داره ميفته
از طرف من ايسا رو ببوس
به وبلاگ ني ني من هم سر بزن


خیلی لطف داری ثمینه جونم
مامان ساینا
17 اردیبهشت 91 14:49
ماشااله. آفرین به آیسا جونم. اولین قدمهات مبارک خانوم


مرسی مامان ساینا جونم
مامان آدین
18 اردیبهشت 91 2:55
سلام مامان جون چرا عکس دخملی رو موقع گرفتن گواهینامه نگرفتی تا خاله ها هم ببینن و بذوقن ؟ بووووووووس برا عروسک جون


خاله جون عکس گرفتم ، اتفاقا دارم امادشون میکنم که بذارم توی سایت عروسک خانمم
مامان ساینا
19 اردیبهشت 91 11:08
قالب جدید مبارک


مرسی عزیزم.