آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

پنج ماهگیت مبارک دختر نازم ღღღ

1391/1/29 9:56
نویسنده : مامانی
495 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشکل و دوست داشتنیم تولد 5 ماهگیت مبارک عزیز دلم

شکلک های محدثه

شکر خدا یک ماه دیگه هم به خوشی سپری شد و شما عزیز دردونه مامان ، یکماه بزرگتر و در عین حال شیطون تر شدی .

الهی فدای کارهای با نمکت بشم من.قربونت برم من فسقلی با نمک.جدیدا یادگرفتی برای جلب توجه و یا نشون دادن اعتراضت انگشتهای دستت رو مشت میکنی و دست و پای کوچولوت رو محکم صاف میکنی و شروع میکنی به گفتن  کلمه "بوووووووووو"!!!!

وقتی به طرفت نگاه میکنم یا بلند صدات میکنم ، خوشحال از اینکه تونستی جلب توجه کنی یک خنده بلند سر میدی و باز کارت رو تکرار میکنی.

الهی فدای چشمای نازت بشم من که وقتی خواب داری پر از اشک میشن و دائما با حالت التماس به مامانی نگاه میکنی و از خودت سر و صداهای بامزه در میاری.

دوست داری همیشه یکی باهات بازی کنه و به محض اینکه میذارمت روی تخت تا به کارهام برسم ، شروع میکنی به غر غر کردن.

بابایی هم طفلکی از چند هفته پیش از عید تا الان مجبور بوده بیشتر عصرهاش رو توی اداره بگذرونه و حتی ناهار هم خونه نیومده. من و تو حدودا 10 ساعت از روز رو با هم تنهایی سپری میکنیم ، خوب معلومه دیگه حسابی مامانی شدی و لوس بازی هات برای مامانه.

وقتی با خودت حرف میزنی و سرگرم نگاه کردن به اطرافت هستی ، اینقدر صدات ناز و دخترونه هستش که میخوام همون لحظه بپرم بخورمت مامانی.آبنبات چوبی من.

توی اینماه که گذشت ، خیلی کارهای جدید و بامزه یادگرفتی از جمله اینکه وقتی دارم بهت فرنی میدم که بخوری میخوای خودت قاشق رو از من بگیری و بذاری دهنت. از اونجایی که منم همیشه تسلیم خواسته های شما هستم، قاشق رو میدم بهت ، اونوقت با اصراری میخوای قاشق رو گاز بزنی و یکمی لثه های کوچولوت رو باهاش نوازش بدی.

وقتی دندون گیرت رو بهت میدم شروع به مکیدن و در عین حال گاز زدنش میکنی و وقتی میبینی چیزی ازش در نمیاد دادت در میاد دخمل شکموی مامان.

خدا نکنه دستم به طور اتفاقی از جلوی چشمات رد بشه فوری دستم رو میگیری و میبری طرف دهنت و انچنان میمکی که دردم میاد . عزیز دلم

الان دیگه خیلی راحت غلت میزنی و فوری دستات رو آزاد میکنی و سعی میکنی خودت رو بطرف جلو بکشونی. گاهی اوقات هم که به کمر خوابیدی یک دستت توی دهنت و دست دیگت به پات ور میره من موندم چطوری میتونی اینقدر خوب روی هر دو تا کار تمرکز کنی شما!!!

یکی از با نمک ترین کارهات اینه که پستونکت رو از دهنت در میاری و میخوای خودت بذاری دهنت اینقدر از هر طرف پستونک رو میذاری دهنت تا بالاخره بتونی اینکار رو درست انجام بدی و هورا بشی، هوراااااااا

خیلی شیطون شدی و دیگه حتی دقیقه ای هم نباید وقتی بیداری تنهات بذاریم. یکبار که حال من خوب نبود و بابایی طفلکی درگیر من بود وقتی اومده بود سراغ تو که ببینه چرا ساکتی ، دیده بود شما فقط سرت توی گهواره هستش و به علت غلت زدن توی گهواره!!! بدنت از گهواره اومده بیرون و فقط سرت گیر کرده بود خدا بهمون رحم کردش دختر شیطون.

نی نی لای لای و کریر که دیگه کلا جزو موارده ممنوعه شدن چون بمحض قرار گرفتن توی اونا خودت رو با یک حرکت سریع پرت میکنی بیرون و محکم با زمین برخورد میکنی!!!

خیلی شیرین و در عین حال شیطون شدی نازگل مامان.

آیسا جونم فقط میتونم بگم از داشتن چنین فرشته ای به خودم میبالم و به خودم افتخار میکنم که شایستگی داشتن چنین هدیه ای از جانب خالق هستی به من داده شده.

آبنبات مامان شما با بدنیا اومدنت کلبه عشق من و بابایی رو پر نورتر و زیباتر کردی و حالا با بزرگ شدنت لذت مادر و پدر شدن رو به من و بابایی میچشونی و زندگی عاشقانه ما رو شیرین تر میکنی.

شبی نیست که بگذره و من و بابایی با دیدن حرکات ناز تو خدا رو بخاطر داشتنت شکر نکنیم.

چک آپ 5 ماهگی نازنین مامان:

وزن: 7950 گرم

قد: 68 سانتی متر

دور سر :43.1 سانتی متر

با مشورت از پزشکت از امروز رسما خوردن فرنی برنج شما آغاز میشود. الهی فدای لپهای نازت برم من که قرار هستش به امید خدا په په خور بشی و تپلی تر از قبل بمونی.

آیسا جون، ماه آسمون زندگی من و بابایی بدون که عاشقانه و صادقانه دوستت دایم ღღღ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساینا
27 فروردین 91 12:04
سلام آیسا خانوم. 5 ماهگیت مبارک. 150 روزگیت مبارک.
ساینا من دو روز از ماه شما کوچیکتره. خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم.


با کمال میل عزیزم
سحر مامان آراد
27 فروردین 91 12:53
سلام جیگگگگگگگگگر 5 ماهگیت مبارککککککککککککککک عزیزم ایشالا همیشه سالم و خوش باشی عکسات کجاست خانمی؟؟؟؟ به مامان خانم بگو ما عکس میخوایم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 فروردین 91 19:46
عسلم 5 ماهگیت مبارک. خوب غذا بخور دخترم تا حسابی بزرگ و قوی بشی
مامان دینا جون
27 فروردین 91 20:27
5 ماهگیت مبارک آیسا جون.به به خوردنتم مبارک.


خیلی ممنونم
مامان آیدین
2 اردیبهشت 91 2:02
با سلام وعرض تبریک .آیدین من یه هفته دیگه 5 ماهه میشه یعنی همسن و سال آبنبات شماست خوشحال میشم تبادل لینک کنیم تا بیشتر همدیگرو ببینیم آیسا جون دوستت دارم


با کمال میل عزیزم
baran
3 اردیبهشت 91 13:53
سلام آیساجون 5 ماهگیت مبارک


ایشالا همیشه سالم و خوش باشین



لطف داری باران جون. انشاالله شما هم همیشه سالم باشین
مامان آتین
12 اردیبهشت 91 0:43
5 ماهگیت مبارک عسل خانومممممممممم

بوووووووووس


مرسی عزیز از لطفتون