آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

نوروزت مبارک فسقلی مامان

1390/12/23 9:35
نویسنده : مامانی
469 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین هدیه آسمونی، دختر نازنینم. اولین عید نوروز زندگیت رو بهت از صمیم قلب تبریک میگم.

قشنگترین بهونه زندگی من و بابایی، دختر خوشکلم بازم یکسال دیگه با تمام خوشی ها و شیرینیهاش گذشت و سال جدید با تمام امید و آرزوهای جدید داره میاد.

سال ٩٠ برای ما خیلی سال پر خیر و برکتی بود، چون دقیقا لحظه تحویل سال ما در راه مکه بودیم و شاید باورت نشه که چه حال و هوایی داشتیم.

یکی از رویایی ترین لحظه های زندگیمون بود،من دقیقا دو روز قبلش از حضور تو در وجود خودم با خبر شده بودم  و بهترین لحظات آسمانی رو داشتم تجربه میکردم .

 روزای اول سال که همه میرن به مهمونی و بهم تبریک میگن ،من و بابایی و البته شما داشتیم از مهمونی خونه خدا لذت می بردیم. وقتی پرده کعبه تو دستم بود و دست دیگم روی شکمم و داشتم خدا رو به وجود خودش قسم میدادم که همیشه حافظت باشه . اون لحظه اصلا احساس زمینی بودن رو نداشتم . توی رویا بودم و از شدت شوق اشکم سرازیر شده بود. بهترین عیدی ام رو توی سال جدید از خدا گرفته بودم. یک فرشته کوچولو که خدا مجوز زمینی شدنش رو امضا کرده بود و اون رو به ما سپرده بود، وای که چه حالی داشتم. یادش بخیر

من و بابایی سال ٩٠ رو جزو بهترین سالهای زندگی مشترکمون میدونیم. تو کوچولوی فسقلی با پاقدم پر خیر و برکتت زندگیمون رو رنگی تر از قبل کردی  و بهترین خاطرات رو برامون به یادگار گذاشتی.

حالا من و بابایی در این روزای زیبا که بهار با اومدنش طبیعت رو هزار برابر قشنگتر کرده ، به تو شکوفه دوست داشتنیمون اومدن بهار رو تبریک میگیم. اولین تجربه دیدن بهار زندگیت مبارک نازگلم. 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی فری
24 اسفند 90 10:06
آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو / ساده بودن های باران مال تو / آن خداوندی که دنیا آفرید ، تا ابد همراه و پشتیبان تو
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 اسفند 90 11:25
پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم. امیدوارم سال 91 هم مثل سال 90 سال خیلی خوبی براتون باشه.


مرسی سعیده جون. سال جدیدرو به شما و خانواده عزیزت تبریک میگم
عمه سحر
25 اسفند 90 13:29
خیلی خوشحالم که امسال دوتا کوچولو داریم.قربون جفتتون برم

خاله جون قاطی کردی ها . برای منم نوشتی عمه . هههههه

خاله کتی
25 اسفند 90 19:01
سلام خاله آیسا جون.خوبی خاله.خاله ماشالله چه تپلی شدی.ایشالله خدا تو رو برای پدر و مادرت حفظ کنه و سالم نگه داره و سایه اونها رو هم روی سر تو عزیزم.عیدت مبارک پیشاپیش


سلام خاله کتی مرسی خیلی ممنونم که به ما سر میزنی. عید شما هم مبارک