آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

تولدت مبارک همسر عزیزم

1390/12/9 12:40
نویسنده : مامانی
1,827 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز  جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که  چشمانم با  حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

همسر عزیزم میلادت مبارک

 

آیسا خوشکله امروز روز تولد بابایی هستش. امسال بهترین و زیباترین هدیه بابا شمایی نازگلم.

بابا علی رو مثل همیشه تونستم غافلگیر کنم ، هر چند که بابایی یکمی بهم مشکوک شده بود که دارممتفکر یک کاری میکنم اما مهم اینه که تا لحظه آخر چیزی متوجه نشداوهنیشخند

شما از صبح که من دائما در حال بدو بدو و آماده کردن وسایل برای جشن کوچولوی سه نفرمون بودم دخمل خوبی بودی و کلی با آروم بودنت به مامانی کمک کردی، مرسی دختر نازمماچ

خیلی هول هولکی یک کیک پختم و ناهار خوشمزه درست کردم و میز رو برای پذیرایی آماده کردم.تنها راه حل غافلگیری بابایی وقتی بود که برای ناهار میاد خونه، وای که چقدر قیافش وقتی که پاشو تو خونه گذاشت دیدنی بود.تعجبهیپنوتیزم

همسر عزیزم از صمیم قلبم این روز مهم و زیبا رو بهت تبریک میگم ، انشاالله خودم برات جشن 100 سالگیت رو بگیرم

خلاصه یک جشن کوچیک سه نفر با کلی عکس یادگاری برگزار شد و کلی هم بهمون خوش گذشت.

اینم دو تا عکس از شما نازگلم که قبل از اومدن بابایی ازت گرفتم :

و

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مه دسا
10 اسفند 90 18:35
هزار ماشالله هزار مالله عجب جیگری شده این دختر خانوم ناز.از قول من اون لپ تپلشو ماچ کن سمیه جون.
از صمیم قلب برای شما و خانوادت آرزوی سلامتی میکنم.الهی همیشه دلتون شاد باشه و هزار سال شاهد بالیدن و خندیدن دختر قشنگتون باشین.
واقعلا آیسا خانئم خیلی ناز و خوشگله


واقعا ممنونم مه سا جونم. دلم برات تنگ شده خانمی. چشم آیسا خانمی هم سلام داره خدمت خاله جون

بابای ملیسا
11 اسفند 90 20:22
با سلام مجدد . ممنون از حضور شما و سپاسگزارم از یادگاری که برای نازدونه این حقیر به جا گذاشتید ، با افتخار و اجلزه ، شما رو لینک کردم .


سلام بابای ملیسا، ممنون از لطفتون


حوا
11 اسفند 90 23:47
ای جاااااااااااااانم . چه دخمل نازی ماشالا . خدا واستون حفظش کنه . همیشه شاد و سلامت باشید در کنار هم .
با آرزوی بهترینها برای شما خانواده خوشبخت .


خیلی ممنون حوا جون، منم آرزوی خوشبختی برای شما دارم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
13 اسفند 90 17:04
واییییی چه عکسای نااااااااازی.
تولد بابایی مبارک باشه


مرسی خاله سعیده، خیلی ممنون که همیشه به ما سر میزنی
بابا علی
15 اسفند 90 22:48
خدا رو شکر این چنین همسر مهربان و دخمل نازی خدا بهم داده ، یه دنیا دوستون دارم امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشد.


مرسی عزیزم ، منم خدا رو سپاس میگم بخاطر وجود نازنین تو و آیسا کوچولومون