آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

هفته ی چهلم

1390/8/26 9:22
نویسنده : مامانی
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مونس مامانی،

 الهی فدای اون دل کوچولوت برم که دلت نمیاد از مهمونی دل مامانی دست بکشی و بیای بیرونا

آیسا جونم دختر ماهم ، ما همه دیگه از چشم انتظاری خسته شدیم هاااااااخمیازه

الهی فدات بشم، لابد موندی که کامل کامل بشی و ما رو از دیدن قیافه نازت سورپرایز کنی؟!

نفس مامانی هزار بار خدا رو شکر میکنم که تا اینجا بهمون عنایت کرده و شما رو صحیح و سالم برای من نگهداشته. اما دیگه باید شما کم کم ساکت رو ببندی و تشریف بیاری به این دنیا ملوسکم.ماچ

دیروز که برای چک آپ نهایی رفتم پیش خانم دکتر ، بهم گفتش دخملی حالش خویه خوبه و اصلا عجله ای برای اومدنش نداشته باشین. آخه تاریخ نهایی هنوز 4 آذر ماه هستش( نکنه می خوای تا اون روز مامانی و منتظر بذاری؟؟!!!)ابرو

من برات دعا میکنم که صحیح و سالم بیای تو بغلمون و تو هم دعا کن خدا یک صبر و طاقت به مامانی بده تا بتونه تا روز تولدت آروم بمونه.

امیدوارم مطلب بعدی عکس نازت باشه که برات توی وبلاگت میذارمنیشخند

قربون اون دختر متینم برم که هیچ عجله ای برای اومدن نداره. مامانی فدات . دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان یسنا
26 آبان 90 10:11
ایشالا که دخمل نازتون همین روزا بیاد توی بغلتون.دعا میکنم که زایمان راحتی دشته باشین. ما هم منتظریم که عکس نینی نازتون رو ببینیم
مهسا
26 آبان 90 18:19
صبر داشته باش مادر صبر داشته باش.چرا بچه رو همل میکی.معلومه این دختر چقدر بچه صبوری میشه.خدا حفظش کنه.
خاله سحر
27 آبان 90 16:51
الهی خاله فدات بشه.ایسا جونم به فکر خالشه میخواد وقتی بیاد که خالش پیششون باشه.قربونت برم من عژیژم.خاله یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوووووووووووووووست دااااااااااااااااااااااره;
مامان ابوالفضل
28 آبان 90 20:30
سلامممممممممممممم وای چه خوشحالم خدا رو شکر که کامل و رسیده شد معلومه از الان که دخمله خوبیه منتظر عکس آیسا جون هستیما ما رو از دعای خیرت موقع زایمان بی بهره نکن
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 آبان 90 12:54
عزیز دلم همه چشم انتظارتیم. منتظریم مامانیت عکسهای خوشگلت رو بذاره.
خاله مهلا
30 آبان 90 10:12
خاله جونم عزیزدلم دختر کوچولوی خواستنی تولدت مبارک همه گلهای دنیا زیر قدمهای کوچولوت نازنین دختر
خاله مهلا
30 آبان 90 12:35
دوستان آیسای نازنین دیروز 29آبان ساعت 11.5پا به این دنیای قشنگ گذاشت قدمش مبارک
سمیرا مامان ترنم
30 آبان 90 21:22
مباركههههههههه تولدته مباركههههههه ايشالله اين دختر ناز و دوست داشتني هميشه سالم و سلامت باشه زير سايه مامان و باباش وقدمش پر خير و بركت باشه براتون
مامان ابوالفضل
2 آذر 90 15:22
سلام گلم الان حتما آیسا جون بغلته مبارکه منتظر خبرهای خوش هستیم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 آذر 90 19:07
چی شد پس. کوچولومون دنیا نیومد!
خاله شهرزاد
3 آذر 90 9:19
سلام سميه جون خوبي ؟ تولد ني ني گوگوليت رو بهت تبريك مي گم . انشاءاله قدمش خير باشه . ديگه سرت خيلي شلوغ شده ديگه آيسا خوشگله وقت آزاد واست نمي ذاره .روي ماهش رو ببوس. خاله حميده هم سلام مي رسونه و تبريك مي گه .
نسرین
3 آذر 90 15:52
عزیزم موقع زایمان واسه ما هم دعا کن خدا بهمون یه نینی ناز و متین مث ایسا جون بده. اگه این نوشته رو بعدا دیدی موقع شیر دادن دعا کن. خدا نی نی شما رو حفظ کنه.