آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

هفته سی و نهم

1390/8/20 19:22
نویسنده : مامانی
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان و بابا. چطوری فسقلی جونم؟

بازم یک هفته دیگه شروع شد، اما با این تفاوت که این هفته شاید هفته آخری باشه که از انتظار می نویسم. آخه شمارش معکوس شروع شدش. اگه تا حالا هفته ها و روزها رو معکوس میشمردم  حالا باید ساعت ها رو معکوس بشمرم.

هر لحظه ممکنه تصمیم بگیری بیای تو بغلمون و برای همیشه پیشمون باشی. بذار برات از این روزا بگم، حسابی بزرگ شدی و دیگه داری به سختی تو دل مامانی میمونی و تحمل میکنی.

همه منتظرت هستن و دائما از مامانی دارن احوالت رو میپرسن. منم با دقت تمام چندین بار ساکت رو باز کردم و همه چیز رو چک کردم که چیزی از قلم نیوفتاده باشه.

همه هوش و حواسم رو جمع میکنم و فقط به حرکتهات دقت میکنم که مبادا کم بشن. آخه شما شیطون خانم یکبار حسابی تو دل مامانی رو خالی کردی و مامان مجبور شد بره ازت نوار قلب بگیره تا خیالم راحت بشه.

بازم خدا رو شکر که همه چیز نرمال بودش.

خلاصه دختر گلم این هفته ممکنه هفته آخر باشه و مطلب بعدی رو از اولین روز تولدت برات بنویسم.

الهی قربون دست و پای نقلیت برم زودتر قدم رو چشمامون بذار و ما رو از چشم انتظاری در بیار فدات بشم من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 آبان 90 20:49
جونمی جون انتظار داره تموم می شه و می تونیم به زودی عکس دختر گلمون رو ببینیم. منکه خیلی خوشحالم، آخه دیگه همه به هم تو این خونه وابسته شدیم و یه جور خونواده شدیم. منتظر عکسهات هستیم.
خاله سحر
25 آبان 90 21:29
نفس خاله عشق خاله هممون منتظره شما هستیم.پس زودی بیا عسلکم.بووووووووووش