آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

هفت ماه از مهمون دل مامانی بودنت گذشت

1390/6/26 9:31
نویسنده : مامانی
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام به روی ماه و خوشگلت دختر نازم. Emoticon

 خیلی خیلی تبریک میگم  ، هم به خودم و هم به تو. بالاخره داره روزای انتظار به پایان میرسن و به پایان ساعت شنی داریم نزدیک میشیم. حدودا 60 روز دیگه مونده تا من بتونم بهترین هدیه الهی رو در آغوش بگیرم و دست و پای کوچولوش رو بوسه بارون کنم.

وای که اگه بدونی چقدر هیجان دارم دخترکم. می دونم تو هم دوست داری زودتر بیای بیرون و از اون لونه کوچولوت پا به این دنیا بذاری، این رو از روی تکونهات میگم . خیلی واضحه که کمبود فضا پیدا کردی مونسم.

خدا رو هزاران بار شکر که تو رو به ما داد و بازم هزاران بار شکر که تا اینجا بهمون کمک کرده که صحیح و سالم این دوران رو سپری کنیم.Emoticon

عزیز دلم، به امید خدا کارها دارن کم کم پیش میرن و همه چیز برای اومدن شما به آغوش گرم خانوادمون داره محیا میشه.

یکمی کار مونده که اونم خدا بزرگه. ملوسک مامان خیلی خیلی مواظب خودت باش تا این دو ماه باقی مونده رو سپری کنی و بپری تو بغل مامانی.

منم تا بتونم هوات رو دارم و نمیذارم کوچیکترین تنشی بهت وارد بشه.

به امید اون روزی که بیام و از اولین نگاه با اون چشمای خوشگلت بنویسم. از اولین حس بغل کردن و بوسیدنت دختر نازم. من و بابایی و مامان بزرگها و بابابزرگها و خاله و دایی و عموها همه بی صبرانه منتظر هستیم که قدم روی چشمامون بذاری گلکم. Smiley

خیلی خیلی دوستت داریم و از ته ته قبلم محکم برات بوس می فرستم مونسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ثمينه
26 شهریور 90 11:09
عزيزم دعا ميكنم اين 60 روز باقي مونده رو هم با خوشي بگذروني بدون كوچكترين استرس و ناراحتي به زودي خوشكل خاله هم به دنيا بياد
خاله سحر
26 شهریور 90 11:41
آبنباتم شلام دیگه دل تو دلمون نیست دوست دارم زودی بغلت کنم هی خودمو سرگرم کارای دیگه میکنم تا زمان زودی بگذره و تو جیگر رو بغل کنم.خیلی خیلی دوست دارم خاله.هروقت مامانی میاد اینجا شکمشو (تو رو)میبوسم
مامان تارا - سارا
28 شهریور 90 8:03
سلام به مامان گل و ناز نی نیش. ما هم منتظریم تا ناز دخملیتون بدنیا بیاد و هر روز از خودش و شیطونیهاش برامون بنویسی. و عکسهای نانازشو بزاری و ما هم کیف کنیم.
خاله مهلا
28 شهریور 90 20:34
خیلی دعا میکنم این چند وقت باقی مونده هم به سلامتی سپری بشه و دخترکم پاهای کوچولوشو بذاره تو این دنیای بزرگ خاله خیلی دوست داره گیلاسم
مامان تارا - سارا
9 مهر 90 9:02
مامان گل 7 ماه و نیم گذشت فرصت کمی باقی مونده تا از لحظات برای دخملیت ثبت کنی...