آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

شش ماه از مهمون دل مامانی بودنت گذشت

1390/5/27 8:21
نویسنده : مامانی
390 بازدید
اشتراک گذاری


دختر ناز و دوست داشتنی من، بازم یکماه دیگه از ماههای شیرین و به یادماندنی باهم بودنمون گذشت و من به روز در آغوش کشیدن تو نزدیک و نزدیک تر میشم.

درسته هنوز حدود 90 روز تا زیباترین لحظه ی زندگیمون مونده، اما هر روز عشقمون از قبل نسبت به تو بیشتر میشه .

آخه با هر روز با بزرگتر شدنت و ابراز وجود کردنات دل من و بابایی و همه ی اطرافیانمون رو ، تصاحب کردی.

این روزا وقتی من و بابایی قربون صدقت میریم و نوازشت میکنیم، تو هم نازت بیشتر میشه و جواب نوازشهای ما رو با تکون دادن دست و پای نازنینت جواب میدی و اشک شوق رو توی چشمهای ما میاری.

خدا رو شکر میکنم که هستم و تونستم باعث بودن یک موجود دیگه باشم.

از اینکه خدا لیاقت مادر شدن رو در من قرار داده ، هزاران بار سپاس گذارم.

این روزا با تمام خاطرات شیرینش میگذره و من خوشحالم که میتونم کاتب این خاطرات باشم.

دختر نازنیم ، بی صبرانه در انتظار دیدن اولین خنده تو ماه آسمون زندگیمون هستیم و برای آمادنت لحظه شماری میکنیم.

از اینکه یک ماه دیگه هم به سلامتی و خوشی گذشت خیلی خوشحالم و خالق یکتا رو سپاس گذارم.

به امید اون روزی که توی خاطراتم از زیباترین لحظه ، تولد زیباترین فرشته کوچولو بنویسم و حس مادر بودنم رو بیان کنم .


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ثمينه
29 مرداد 90 13:03
سلام ماماني خوشحالم كه همه چي بر وفق مرادته انشالله اين سه ماه باقي مونده هم به خير و خوشي سپري بشه و شما ني ني خوشكلتون به اغوش بگيرين
مریم
31 مرداد 90 13:24
سلام. منم یه دختر کوچولو دارم که فروردین امسال دنیا اومد. با خوندن مطالب وبلاگت همه خاطره های بارداری من زنده شد برام و اشک تو چشمام جمع شد. ان شاالله آیسای نازت به سلامت تو بغلت میاد
مهلا
1 شهریور 90 11:24
ایشالا به سلامتی 3 ماه باقی مانده هم به سلامتی بگذره و ما این جیک جیکوی نازنازی رو بوس و بغل کنیم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 شهریور 90 11:52
وای خیلی احساس خوبیه. منم این روزها رو دارم و هر روز به اومدن پسرم نزدیکتر میشم. امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد.