آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

تولد تولد تولدم مبارک

1390/4/16 22:24
نویسنده : مامانی
355 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکی از قشنگترین و به یادماندنی ترین روزای تابستانی هستش.

یکی بود یکی نبود ، 25 سال پیش در چنین روزی یک دخمل کوچولوی نازنازی، چشماش رو به روی دنیا باز کرد و دل مامان و باباش رو شاد کرد و حالا بعد از گذشت 25 سال همون دخمل کوچولو بزرگ شده و تو دلش یک نی نی داره و منتظر هست تا نی نی دخملی که تو دلشه به زودی بدنیا بیاد و دل مامان و باباش رو شاد کنه.

آره ملوسک من ،امروز تولد من ( مامانی) هستش 

niniweblog.com

 این ماه یک ماه پر تولده. آخه چون 5تیر تولد بابای خودم و 18 تیر هم تولد بابای علیرضاست.

قرار شدش عصر که شد من و تو و بابایی با خانواده ی من و بابایی همه دور هم جمع بشیم و یک جشن کوچولو بگیریم. وای اگه بدونی چقدر سورپراز شدم.

niniweblog.com

یک عصرونه سبک درست کردم و همه قرارمون توی پارک مادر بود وقتی رسیدیم اونجا همه بودن و کلی تدارک دیده بودن. کلی کادوهای خوشکل خوشکل بهم دادن که کادوی بابا علیرضا از همه قشنگترین و ارزشی تر بودچشمک یک دستبند طلا از همون خوشکلایی که چند وقتی بود دنبالش بودم

دست بابا علی درد نکنه. خلاصه خیلی بهم خوش گذشت و یکی از به یادماندنی ترین جشن تولدهای من بود.

بازم از بابایی بخاطر تمام هماهنگی هایی که کرده بود و کل زحمتهایی که کشیده بود تشکر میکنم و بی صبرانه در انتظار تولد دخمل ناز خودم هستم

دخمل مامان دوست دارم تولد تو هم پیشاپیش مبارک عزیزمماچقلب

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهلا
18 تیر 90 12:18
تولدت مبارک عزیزم من نمیدونستم وگرنه حتما همون روز بهت تبریک میگفتم ایشالا 120 ساله بشی سال دیگه نی نی کوچولو هم تو بغلته ای جان به سلامتی دنیا بیاد ایشالا
مهلا
18 تیر 90 12:19
مامانی
18 تیر 90 12:31
مرسی مهلا جونم یک دنیا تشکر عزیزم
مامان تارا - سارا
19 تیر 90 13:12
سلام مامان گل. چند وقت بود فرصت نکردم بیام و به وبتون سر بزنم. امروز که اومدم دیدم اوووو 2 تا پست مطلب جدید. ذوق زده شدم و زودی خوندمشون. من هم تولدتون رو تبریک میگم و صد سال به این سالها.....