آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

بهترین خبر دنیا

1390/4/12 8:25
نویسنده : مامانی
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا هزار بار شکرت. امروز بهترین خبر دنیا رو بهم دادن، خبری که الان مدت هاست در انتظار شنیدنش هستم.

الهی مامان فدای تو بشه عزیز دلم ، امروز بالاخره رفتم سونوگرافی و خانم دکتر با اطمینان 100% به من گفتن که شما فرشته کوچولو یک دختر ناز و خواستنی هستی.

اگه بدونی چقدر از شنیدن این خبر خوب ، خوشحال شدم. وقتی از مطب اومدم بیرون بابایی با عجله از من جنسیت شما رو پرسید منم که شیطنتم گل کرده بود گفتم هنوز یکم زوده، گفتن حدودا دو هفته دیگهچشمک

الهی بابایی خیلی تو ذوقش خورد، وقتی قیافش رو دیدم دلم براش سوخت.بعدش بهش گفتم علی جون دکتر بهم گفتن یک پسر کاکل زری دارین، آخی طفلکی بابا علی نمی دونست چطوری ناراحتیش رو پنهون کنه. گفتش خوب بازم خدا رو شکر که سالمه، منم دل نازک دیگه طاقت نیاوردم و   با یک لحن بچگونه بهش گفتم بابایی آیسا داره سلام میکنه

وای مامانی اگه بدونی چه عکس العملی از بابایی دیدم، اولش که باورش نمی شد به محض اینکه خیالش راحت شد که دیگه نمی خوام سر به سرش بذارم یک فریاد بلند از سر شادی کشیدنیشخند

هنوز نرسیده بودیم خونه که پرید و شما رو بوسه بارون کرد

خیلی لحظه خاص و به یاد موندنی بود، بعدش دیگه من و بابایی تلفنی بهترین خبر دنیا رو به مامان جونا و آقاجونا دادیم. خاله سحر که دیگه پشت تلفن خندش قطع نمیشد، مثل آدم های بهت زده بلند میخندید.

عمو حسین و عمو محسن و دایی یاسر کلی ذوق زده شدن. الهی مامانی فدای دختر نازش بره، خیلی دوست داشتنی هستی ها...

با اینکه دلم گواه بود شما دخملی اما بازم از خوشحالی تو پوسته خودم نمیگنجم.تو تک نوه دخملی هستی . تک و خواستنی و حسابی خاطر خواه داری...

محکم می بوسمت گل مامان، خیلی خیلی دوستت داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابا علی
13 تیر 90 19:14
مهلا
13 تیر 90 21:18
خاله قربونت بره دخملی نازنازی کی باشه من بخورم تورو عشششششششششق من خیلی مبارکه مامان باباش
مامانی
14 تیر 90 6:54
مرسی از لطفت مهلا جونم
مامان تارا - سارا
14 تیر 90 7:54
سلام به مامان گل و دخمل نانازش. تبریک تبریک. دخترها خیلی عزیز و با نمکند و تو دل همه خودشون رو جا میکنند. دختر نعمتیه که نصیب هر کسی نمیشه.خانواده شوهر منم 4 تا پسرند و دخمل منم تکه و هزار خاطر خواه داره... درست عین آیسای شما.......
مامان تارا - سارا
14 تیر 90 7:59
راستی گفتی آیسا؟به همین زودی اسمش را هم تصویب کردید؟ ما که تا روز آخر به توافق نمیرسیدیم.
مامانی
14 تیر 90 11:31
سلام سارا جون. آره از خیلی وقت پیش به اسم دخملمون فکر می کردیم و موقتا تصمیم گرفتیم بذاریم آیسا. البته هنوز تا بدنیا اومدنش ممکنه چندین اسم عوض کنه دخملم آخه من زیادی تنوع طلبم
یک عبوری
8 مهر 90 10:04
بابا چقدر ندید بدید هستید!!!!!!!!!!!! چه جمله قشنگی شد. ندیدبدیداااااااااااا بچه نیومده و ندیده و نچشیده!!!!!! حالم بهم خورد. بیچاره ها اگه عقب افتاده بود. اگه منگول بود. اگه ناقص و ایزوله بود اگههههههههههههههههههه صبرم خوب چیزیه برای ادم........ ضمنا شورشو در اوردید. تعطیل کنید این خزعبلاتو.......... درست نوشتن؟ خانم. ببخشید من املام از بچگی بد بود. خضئ بلات خظعبلاط خوزئبلات خضئبلات خظعبلاط .... ولش کن......... خلاصه از ما می شنوید دست بردارید.همین. بدنیا اومد و سالم بود خودش با خودش میاره اون چی که باید. همین.