آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

ماجراهای خرید برای نی نی نازمون

1390/4/4 8:10
نویسنده : مامانی
429 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا من و بابایی داریم کم کم فکر خرید برای شما عزیز دلم می افتیم.

دایی یاسر داره امروز میره سفر و از بابا علی خواست که باهاش بره و برای شما دو تا فسقلی های ناز با هم خرید کنند، اما من مخالفت کردمچشمک گفتم دایی یاسر و زندایی هدی میدونن فسقلیشون یک پسمل کاکل زری . اما ما که نمی دونیم شما دخملی یا پسمل؟!!!؟؟ناراحت

برای همینم باید تا آخرای تیرماه صبر کنیم تا لااقل جنسیت فرشته کوچولومون معلوم بشه...

ولی خداییش اگه می دونستم که جنسیتت چیه ها تا حالا کلی چیزا برات خریده بودم. البته من و بابایی وقتی اول سال مکه بودیم از اونجا برات کلی وسیله های ناز نوزادی خریدیم. حوله، ست بهداشتی و کلی لباس های کوچولو و ناز که رنگاشون تقریبا سفید و کرم هستن و زیاد فرقی نمیکنه شما دخمل باشی یا پسملنیشخند

الهی مامان فدای اون دست و پای ناز و کوچولوت بشه، شاید هفته دیگه که برم پیش دکتر بالاخره ما رو از انتظار در بیاره و بگه فسقلی که الان 4ماهی میشه مهمون دل من شده جنسیتش چیه؟؟!!!

انشاءلله همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشی کوچولوی من . بودن تو پیش ما برای من و بابایی بزرگترین نعمته.

فقط بدون که خیلی خیلی خیلی دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مدرسه مامان ها
5 تیر 90 11:58
سلام مامان مهربون مدرسه ی مامان ها منتظر خبر خوش به دنیا اومدن نی نی ناز شما هست. خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.
خاله مهلا
5 تیر 90 20:47
خاله خیلی دوست داره جیک جیکوی من
مامان تارا - سارا
6 تیر 90 9:21
سلام مامان گل. فسقلیت خوبه.؟
مامانی
7 تیر 90 8:52
مرسی سارا جون. فسقلی که حالش از همه ی ما بهتره شما تارا جونت خوبه؟