آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

چهار ماه از مهمون دل مامانی بودنت گذشت

1390/3/27 10:10
نویسنده : مامانی
812 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من فدای اون دست و پای ناز و کوچولوت بشم مامانی. فسقلی مامان با امروز چهار ماه از وقتی که شما مهمون دل من شدی گذشتش.

این چهار ماه با خاطرات خیلی خوبی سپری شد. هنوز ما نمیدونیم تو عزیز دلمون دخملی یا پسمل؟؟؟

اولین روزی که فهمیدم یکماه از مهمون شدنت تو دلم میگذره عازم مکه بودم، خیلی خدا رو شکر کردم که تو اینقدر خوش قدمی. آخرای ماه سوم بودش که با هم رفتیم مشهد، ای ناقلا حسابی داری خوش قدم بودنت رو به رخ من و بابایی میکشی ها....

تو برای من و بابایی سمبل کامل یک انسان پاک و فرشته صفت هستی، فرشته مامان.

باورت نمیشه روزی هزار بار خدا رو بخاطر اینکه به من و بابایی لیاقت مامان و بابا شدن شما رو داده شکر میکنم.

خدا رو بخاطر تمام نعمت هاش شکر و از اون روزی که تو وارد زندگیمون شدی درهای رحمت بیشتری روز به روز به رومون باز میشن.

راستی نی نی دایی یاسر جنسیتش معلوم شد، یک پسمل کاکل زری.

به زودی ماهم می فهمیم که تو فسقلی جنسیتت چی هستش عزیز دلم...

امیدوارم هر دو تاتون صحیح و سالم پاتون رو به این دنیا بذارین و زندگی ماها رو عین یک رنگین کمون قشنگ تزیین کنید گلهای من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
27 خرداد 90 19:24
الهی سلام چه خوش قدم می خوام لینکت کنم گلم