آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

بابایی روزت مبارک

1390/3/25 10:02
نویسنده : مامانی
364 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دیگه از قشنگ ترین روزای  عشقولانه زندگیمون رسیده. البته امسال با سالهای قبل خیلی فرق میکنه.

هر سال من این روزا به عنوان روز مرد و همسر برات جشن می گرفتم، اما امسال یک فسقلی کوچولو هست که می خواد بهت بگه بابایی روزت مبارکniniweblog.com

علی جون یک دنیا دوستت دارم و  امیدوارم هزار سال زنده باشی و با خوشی زندگی شیرینمون رو ستاره بارون کنی.

فسقلی مامان فردا روز پدر ، من و بابایی از ته دلمون خدا رو شکر میکنیم که امسال طعم واقعی مادر و پدر شدن رو می چشیم.

علی جون می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای تو نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم. علی جون خیلی خیلی دوستت دارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا علی
25 خرداد 90 10:27
سلام به مامان فسقلی و فسقلی خوشکلم. ممنون از هر دو تا تون . فسقلیه بابا باورت نمیشه چقدر خوشحالم که امسال تو با مامانت پیش من هستی . ان شا الله سال دیگه تو بغلمی .