آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

نظرات (8)

خاله سحر
15 تیر 91 11:02
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خاله قربون این فرشتش بره.خاله جون موقع خرید لباسات خودتم نظر میدادیا شیطون
فاطمه
16 تیر 91 10:16
سلام مامان آیسا کوچولوووووووو

با هر عکسش هی یه چیزی گفتم: جانم قربونت برم عزیییییزم خدایاا ....

الهی که خدا این فرشته دوست داشتنی رو که بی اغراق مهرش به دل میشینه و بهش میاد که روح بلندی داشته باشه براتون حفظ کنه و هر سه تونو به هم ببخشه.

من دوست دارم این نازنینو خیلیییییییییییی.

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

فووووووووووووووووووت

عید مبارک. خیلی ناز مادری می کنی مامان آیسا جانم.


مرسی خیلی لطف داری
نرگس مامان ساینا
16 تیر 91 11:31
وااای عزیزم چقدر ناز شدی هزار ماشاله. قربون خند هات. چه عکسای قشنگی. وای چه خانومی شده.
بی زحمت اسفند یادتون نره ها. ماشاله هزار ماشاله


عزیز دلم، نرگس جونم خیلی لطف داری
خاله مهلا
16 تیر 91 17:34
ای جان دلم
الهی فدات شم خوشگل خاله
چخده لباسای قشنگ قشنگ داری عقشم
هزار هزار ماشالا
خدا حفظت کنه عزیزدلم


قربونت برم مهلا جونم.
سارا-تارا
18 تیر 91 13:15
آخی نازی... چقدر عکس باحال...
قربون دخملی با اون موهای خرگوشیش.


مرسی سارا جونم. لطف داری
فاطمه (مامان آیلین)
19 تیر 91 11:45
ووووویییییییییییی خیلی بامزس خیلی بامزس مامانی تورو خدا واسش اسپند دود کن قربون اون خرگوشیات خاله . راستی مامانی اگه دوس داشته باشین تبادل لینک کنیم


مرسی مامان مهربون، با کمال میل لینکتون میکنم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 تیر 91 8:42
ماشالله خاله جون چه بزرگ شدی. خیلی عکسات نازن. دست مامان درد نکنه.


مرسی که با ما سر میزنی. چشات ناز میبینن عزیزم
عمه ی اریسا کوشمولو
18 مرداد 91 14:28
ای جووووووووونم چقد شما ماهی عسیسم
اسمت توجهمو جلب کرد که فقط یه حرف ر با اریسا ما فرق میکنه


مرسی اریسا خانمی شما هم خیلی ماهه