آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

چهل روز گذشت...

1390/10/17 19:55
نویسنده : مامانی
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آبنباتم. خوبی عزیزم؟

با امروز 40 روز از تولد شما فرشته کوچولو میگذره. تو این چهل روز حسابی تغییر کردی. هم قیافت داره تغییر میکنه و هم حرکاتت ماهگل مامان.

داری یاد میگیری که به اطرافیانت دقت کنی، گاهی اوقات بخندی و دلمون رو ببری.

به صداهای اطرافت حسابی دقت میکنی و با چشمت اجسام رو دنبال میکنی.

حسابی ناقلا هستی وقتی کسی بهت توجه نمیکنه جیغ های بنفش میکشی و تا بلندت میکنیم آروم میگری.

هنوز مشکل کم خوابی و خواب سبکت پا برجاست. شبا زودتر از 1:30 شب نمیخوابی و ما رو حسابی کلافه کردی.

اما خداییش همه ی شیطتونیهات برامون شیرینن.

آخی نازی دخملم وقتی که برامون میخندی قند تو دلمون آب میشه. الهی فدای اون دست و پای ناز و کوچولوت برم من.

ماچ ماچ دخملم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ابوالفضل
12 دی 90 13:46
چهل روزگیه گل دختر مبارککککککککککککک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
12 دی 90 18:16
گلم 40 روزگیت مبارک
خاله زهره
15 دی 90 15:00
آخی عزیزم . چه دخمل زشتی داری این که به مامان خوشملش نرفته البته باباش هم خوشکله این دخملت به کی رفته مامان گلی ؟؟؟؟!!!!! ای جان شوخی کردم عزیزم . خدا واستون حفظش کنه و زیر سایه پدر و مادر گلش خوشبخت زندگی کنه . از طرف من ببوسش . این هندونه شیرین و بامزه رو .
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 دی 90 21:55
40 روزگیت مبارک گلم
مامان رهام
18 دی 90 11:03
40 روزگیت مبارک آب نبات بابايي و مامانيش
خاله مهلا
18 دی 90 20:24
بخورمت درسته خاله ایییییییییی دلم پر میزنه واسه دیدنت کی بشه این سرماخوردگی نکبتی دست از سرما ورداره
آی سا
19 دی 90 17:56
سلام.بچه ی قشنگی دارین.اسم منم آی سا ست.من ترکمن هستم و 22سالمه.امیدوارم همیشه اینقدر خوشگل بمونه و بهترین دختر برای پدر و مادرش باشه.بهترین اسمو انتخاب کردین.
خاله سحر
24 دی 90 18:14
خاله فدات بشه چهل روزگیت مبارک نفسم