آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

یک ماهگیت مبارک عزیزم

1390/9/29 12:42
نویسنده : مامانی
453 بازدید
اشتراک گذاری

هووووووووووورا ماهگیت مبارک. بعد از نه ماه انتظار بالاخره دارم از گذر روزها در کنار آبنباتمون می نویسم.

آیسا خانم، نازنین مامان، یک ماهگیت مبارک، تو این یکماه کلی تجریه کسب کردم و حالا میدونم در مقابل هر عملت چه عکس العملی نشون بدم.

یکمی زیادی شیطون و کم خوابی، خیلی هم خوابت سبکه که این حسابی کار رو سخت کرده، میدونم خواب سبکت به خودم رفته( حالا میدونم مامان من چقدر برای من سختی کشیده، مرسی مامان گلم)

اما شکر خدا دخمل خوب و نسبتا آرومی هستی ، البته من این رو میگم .

دیروز برای چک آپ یکماهگیت بردیمت دکتر، که دکتر گفت همه چیز شکر خدا نرماله:

وزن:4550 گرم

قد:5٢ سانتی متر

دور سر: ٣٦ سانتی متر

همه چیز خوب و خوش داره میگذره اما یکمی بیدار خوابیهای شبانه مامانی رو خسته کرده، اما وقتی تو بغلم می خوابی و خنده نازی تحویلم میدی کل خستگی هام از بین میره. حسابی دلبر شدی ها نفس مامان.

اینم چند تا عکس از یکماهگیت مونسم:

الهی مامان فدای اون موهای فشنت بره، خدا همیشه حافظت باشه فسقلی مامان

هزار برابر قبل دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 آذر 90 17:08
گلم یک ماهگیت مبارک. الهی 100 ساله شی دخترم.
خاله مهلا
1 دی 90 19:32
هزار ماشالا یک ماهگیت مبارک عزیزدلم الهی 100ساله بشی مامانی فک کنم دور سر و قد رو اشتباه نوشتی!
مامان ابوالفضل
3 دی 90 16:20
سلام آیسا جون یک ماهگیت مبارک گل دختر
baran
5 دی 90 13:55
ماشااله یکماهگی آیساخانم مبارک وقت کردی بیا پیشمون مامااان آیسا @};
نسرین
10 دی 90 10:57
آیسا جون یک ماهیگ مبارک
سارا-
11 دی 90 9:29
آخی قربون نی نی کوچولو بشم که داره بزرگ میشه و لپ در میاره.