آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیسا، ماه آسمون زندگی ما

19 ماهگیت مبارک دختر ماهم

1392/3/29 10:43
نویسنده : مامانی
440 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز که میگذره ، درکت از محیط پیرامونت بهتر و بهتر میشه و درک  و فهمت کاملتر میشه.

حرف زدنت دیگه تکمیل شده و کامل جمله بندی میکنی. ماه قشنگ زندگیمون به داشتنت افتخار میکنیم.

با گذر ایام و بزرگتر شدنت ، آرامش رو بهمون ارمغان میدی. حس زیبای مادر و پدر شدن هر روز بیشتر و بیشتر خوشحالمون میکنه.

دوستت داریم و برای همیشه سالم بودنت به درگاه خداوند متعال دعا میکنیم.

عزیز دلم اینقدر این ایام داره زود میگذره که حتی فرصت ثبت خاطره ها رو هم کمتر دارم. اما سعی میکنم تا میتونم برای اینده ات اتفاقات مهم زندگیت رو ثبت کنم. چون من معتقدم که کمرنگترین جوهر ها از قوی ترین حافظه ها هم بهتر هستند.

شکر خدا رشد جسمیت هم مثل رشد هوشیت خیلی رضایت بخش هستش و الان حدودا 12500 کرم هستی.

از علاقه مندیهای جدیدت هم بعضی کارتونهایی شده که روزها سرگرم دیدنشون هستی.

به کارتون alvin میگی مامان سنجانا (سنجاب ها ) رو بذار. و بعدش شروع میکنی پیش پیش دیالوگ اون ها رو گفتن. با کلی هیجان اتفاقاتی رو که قرار هستش توی فیلم پیش بیاد رو تعریف میکنی و بعد شروع به خندیدن میکنی.

از اینکه اینقدر حافظت خوبه خیلی خوشحالم. چون فقط کافی هستش یکبار یک حرفی رو بشنوی بعدش توی جای مناسب اون کلمه رو بکار میبری.

خلاصه از داشتنت بسیار بسیار مسرورم. دوست دارم ماه اسمون زندگیمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)